31/05/2026
مش لازم كل عيد يخلص بزيادة على الميزان👌
ناس كتير بتفتكر إن أكل العيد معناه زيادة وزن أكيدة، لكن الحقيقة إن التحكم في الشهية هو اللي بيصنع الفرق.
لو طول الوقت بتحارب الجوع وبتفكر في الأكل، فالموضوع مش إرادة وبس، مع بدايل التكميم تقدر تتحكم في شهيتك، تشبع أسرع، وتقلل كميات الأكل بشكل طبيعي.
وعشان كده ممكن تتفاجأ بعد العيد إن الميزان منزلش بالعكس، يكون الوزن نزل كمان. 💪
ابدأ رحلة خسارة الوزن بطريقة مناسبة ليك وتحت إشراف د. محمود جمعة أخصائي التغذية العلاجية والعلاج الطبيعي.
📍 العناوين:
الدقي: ٢ شارع إيران أمام عز المنوفي
مدينة نصر: 106 عباس العقاد، تقاطع مصطفى النحاس، أعلى معمل ألفا – الدور السادس
المعادي
📲 للحجز والاستفسار 01032280859
#دايت
#تغذية
#تخسيس #دايت #تغذية
#استمرارية #العيد