12/05/2026
فعلا الانسان هو صاحب قراره 💪💪
حاله اتبسطت بيها قوي انهردا وهي بعتالي بتقولي انا ايدي لوحدها انهردا وانا غ السوبر ماركت لقيتها بتروح علي كيس الفيشار بعد مكنت بطلع بكذا نوع من الشيبسي والبيبسي وباعته تتأكد هو معانا ولا 🧐🤔تغير وعي وفكر وأسلوب حياه غلط مش حاجه سهله محتاج أبطال بجد 🩷🩷
بمناسبه فيشار السوبر ماركت هو اكيد مش احسن اختيار وفيشار البيت اصح لان الطعم دا بيكون املاح صوديوم وبيخزن ميا ف الجسم
بس لو انت برا وعايز تختار حاجه سعرتها قليله وتديلك طعم حلو ومتحسش انك حرمت نفسك من حاجه فالفيشار اختيار ممتاز 🙈🤗
#وعي غذائي
#دكتوره آلاء منير 🩷