11/06/2026
Eka puolivuosi jumpattu näiden upeiden ja vahvojen naisten kanssa! Toki kaikki eivät ole tässä kuvassa.
Ensimmäinen kausi kruunattiin 2 tunnin ulkojumpalla puistossa, pientä ajoittaista tihkusadetta uhmaten. Eipä se meitä haitannut 💪
Tästä alkaa 2 viikon jumppatauko, m***a sen jälkeen homma taas jatkuu 🫡
Lämmin ja SUURI kiitos tästä upeasta puolivuosikkaasta, olette antaneet mulle niin paljon iloa ja energiaa elämään (ja jokusen hikipisaran). Meidän tunneilla nauretaan, jaetaan arjen iloja ja suruja, m***a myös jumpataan hiki valuen. Me teemme tätä ilolla ❤️
Hei - jatketaan yhdessä matkaa kohti hyvää oloa 🫶
❤️:lla Katja