11/05/2026
Nyt niitä kuvia! 🤩 Siskojen ja Simojen Charlotta Holtari otti upeita kuvia Keravan rollaattorimarssilla. Muutaman kuvan jätin vielä jemmaan ensi vuoden rollaattorimarssin rummuttamista silmällä pitäen 😉
Kiitos teille kaikille, jotka tulitte, se todella lämmitti järjestäjien sydäntä ❤ Kiitos Keravan Siskot ja Simot että lähditte mukaan järjestämään rollaattorimarssia Keravalle ja kiitos teidän vapaaehtoisenne, jotka piristivät monia marssilla ja toimivat tärkeissä tehtävissä. Kiitos Keravan Kulttuuripalvelut ja Energiakontti. Kiitos Keravan kirjasto ja erityisesti äänimiehemme Mika. Kiitos Keudan opiskelijat Pauliina ja Robin. Kiitos Keravan uimahalli. Kiitos Kierrätyskeskus Kirsikka. Kiitos kaikille, jotka annoitte mainostaa seinällänne tai ikkunassanne.
Kiitos meidän upeat esiintyjät. Ja erityinen kiitos vanhusneuvostolle ja keravalaisille eläkeläisjärjestöille, jotka lähtivät tätä tapahtumaa innokkaasti järjestämään Suvin ja Juhan kanssa. Kiitos Juhalle tapahtuman järjestämisestä ja juontamisesta. Jos unohdin jotakuta kiittää, niin se ei tarkoita, ettetkö olisi ollut merkityksellinen, ihan kaikilla oli tärkeä osansa tämän tapahtuman tekemisessä ❤
Kiitos myös Rollaattorimarssi Tampere, kun olette lähteneet tätä konseptia laajentamaan ja jakaneet auliisti tietonne. Kiitos Rollaattorimarssi Helsinki mainospohjasta. Kiitos kaikille muillekin rollaattorimarsseille, kun olette täällä somessa jakaneet näkyvyyttä yhteistyössä.
Rollaattorimarssi Turku Rollaattorimarssi Lahti Kymenlaakson rollaattorimarssi Rollaattorimarssit Kanta-Häme Rollaattorimarssi Pori Keravan Eläkeläiset ry Keravan Eläkkeensaajat Keravan kansalliset seniorit ry Eläkeliiton Keravan yhdistys ry Keravan kaupunki
Ehkä nähdään ensi vuonna? 🙃