08/06/2026
Kun jälkeläiset pyörii kotosalla niin työn tekoon tulee keskeytyksiä ihan uudella tavalla. Ihan sama onko ne 2- vai 20-vuotiaita, kysymyksiä, ruokahuoltoa (ja välien selvittelyä) on odotettavissa pitkin päivää.
Missä kohti ne työt sitten ehtii tehdä?
Teinien äidit selkeästi siirtyy aikaiseen aamuvuoroon ja hoitaa keskittymistä vaativat työt ennen lounasta kun teinit vasta heräilee.
Mut mites te pienempien äidit? Miten ihmeessä te arjen pyöritätte tähän aikaan?
Isoin stressi tähän aikaan vuodesta taitaakin tulla siitä, et miten työt ehtii tehdä kaikkien keskeytysten kera. Niitä varmasti tulee, vaikkei olisikaan kotinurkissa. Työn määrällä ei ole mitään tekemistä stressin kanssa tähän aikaan vuodesta. Keskeytyksillä senkin edestä.