02/10/2018
DAH ADA FIRST AID KIT DEKAT RUMAH?
Dalam kepala korang mesti dah terbayang kotak putih yg ada lambang + warna merah kat depan tu kan? No, I'm not talking about that one. This first aid kit is very colourful, and comprised of 11 essential oils.
PREMIUM STARTER KIT = FIRST AID KIT
Why do I say that? Baca kat bawah ni, kegunaan 11 oils yg ada dalam PSK.
Kegunaan Basic EO dalam Premium Starter kit
1. Pan Away - for muscle discomfort
2. Lemon - detox, cleaning and purifying
3. Peppermint- digestive support, mental focus
4. Thieves - immune suppor, oral care, household care
5. Frankincense- immune support, skin care, luka, scar
6. Lavender - mudah tidur, calming, skin care
7. Purification - air purifier & freshener
8. RC - respiratory support
9. Copaiba - kurangkan bengkak dan irritation
10. Digize - digestive system support
11. Stress Away- kurangkan stress, relax, kurangkan tantrum anak
See, PSK covers most common/daily health issues, untuk mak, bapak, anak, seisi keluarga. Isn't that amazing? THE GREAT THING is, all these are 100% NATURAL, NO TOXIC CHEMICALS. After all, kite nak sihat kan? Takkan nak sihat tapi pegi tmbh benda berbahaya kat badan. Common sense.
To make it COMPLETE FIRST AID KIT, Dila hadiahkan satu CARE PACAKGE kepada yang beli Premium Starter Kit ni.
Apa yang ada dalam CARE PACKAGE?
🎁 TWO 5ml EO bottles
🎁 ONE 50ml spray bottle
🎁 ONE 10ml dropper bottle fill with V6 oil
🎁 Travel diffuser bag
READY TO GET YOUR FIRST AID KIT?
Whatsapp Me:
wasap.my/60195761106