Tasneem Naturel Bayan Lepas

Tasneem Naturel Bayan Lepas Ejen Sah Tasneem Naturel
Sudah membantu lebih 100++ Ibu Ayah untuk Selsema Batuk, Kembung, Meragam d

Alahai comel nya baby ni ๐Ÿ˜ geram betul tengok. Siapa yang mengandung tu boleh tengok lama-lama okay nanti anak comel mac...
18/08/2023

Alahai comel nya baby ni ๐Ÿ˜ geram betul tengok. Siapa yang mengandung tu boleh tengok lama-lama okay nanti anak comel macam ni ๐Ÿฅฐ

Haaa yang baby kita ni pegang T-Rub Balm tau! Best nya anak dah tak sembelit lagi. Tak percaya? Cuba duluuuuuu โค๏ธ

Ibu-ibu memang perasan sangat kalau tak cukup tido, esok siang tu akan mudah jadi singa lapar.Kalau anak meragam, payah ...
16/08/2023

Ibu-ibu memang perasan sangat kalau tak cukup tido, esok siang tu akan mudah jadi singa lapar.

Kalau anak meragam, payah tido malam terutama time demam ibu jugak akan kacau jiwa.

Letih, tak cukup tido, sedih tengok anak memang akan bagi efek pada emosi. mulalah jadi pemarah, anak tumpah air pun nak menyinga jugak.

Guna tasneem boleh la cepatยฒ bantu dapatkan emosi tenang ni balik

Klik sini untuk pembelian --->

Link tt shop

https://www.tiktok.com/?_t=8ciW8uyHTku&_r=1

Link shopeepe

https://shp.ee/bvmi8c8

Tak pasti nak beli yang mana? Jom sembang terus dengan umi Imran ๐Ÿ‘‡

http://www.wasap.my/60195132004/settidurtasneem

Percaya ke tidak??Bilal dah guna PATCHURE dari Tasneem Naturel HQ chuols!Ok gais, Tasneem Patch ada 2 jenis;1. Cf Patch ...
19/06/2023

Percaya ke tidak??

Bilal dah guna PATCHURE dari Tasneem Naturel HQ chuols!

Ok gais, Tasneem Patch ada 2 jenis;

1. Cf Patch - membantu masalah batuk, demam dan selsema.

2. Sleep Patch - membantu mendapatkan tidur yang sempurna.

Tasneem Patch sesuai untuk kegunaan kanak-kanak sehingga dewasa!

Kedai Umi Imran --->

Link tt shop

https://www.tiktok.com/?_t=8ciW8uyHTku&_r=1

Link shopeepe

https://shp.ee/bvmi8c8

Tak pasti nak beli yang mana? Jom sembang terus dengan umi Imran ๐Ÿ‘‡

http://www.wasap.my/60195132004/settidurtasneem/

Lenanya Si Manja tidur selepas spray Sleepy Pillow Mist ni๐Ÿ˜Mommy tahu tak kenapa Sleepy Pillow Mist ni best giler?      ...
29/05/2023

Lenanya Si Manja tidur selepas spray Sleepy Pillow Mist ni๐Ÿ˜

Mommy tahu tak kenapa Sleepy Pillow Mist ni best giler?

"Betul saya guna dekat anak autisme saya..banyak perubahan, pola tidur anak jadi teratur.. bangun pagi pun ok tak meragam". -Syahida Hassan


Memang terbaik feedback dari Mommy yang pernah gunakan Sleepy Pillow Mist pada Si kecil ni kan. Jadikan lah Sleepy Pillow Mist ni sebagai alternatif untuk memudahkan mommy tidurkan Si kecil.๐Ÿ˜Š . Kami menggunakan 100% bahan semulajadi iaitu essential oil tumbuhan (lavender & tea tree) dengan dos yang selamat. Sleepy Pillow Mist ni hanya membantu anak mudah tidur dan mendapatkan tidur yang berkualiti tanpa menggangu waktu menyusu. Produk ni sesuai digunakan untuk semua peringkat umur dari New Born sehingga dewasa.๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘

Klik sini untuk pembelian --->

Link tt shop

https://www.tiktok.com/?_t=8ciW8uyHTku&_r=1

Link shopeepe

https://shp.ee/bvmi8c8

Tak pasti nak beli yang mana? Jom sembang terus dengan umi Imran ๐Ÿ‘‡

http://www.wasap.my/60195132004/settidurtasneem

Address

Bayan Lepas
11900

Telephone

+60195132004

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Tasneem Naturel Bayan Lepas posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share