fazhlyn

fazhlyn Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from fazhlyn, Ipoh.

⚫⚪Challenge Accepted ⚪⚫  ♥️
29/07/2020

⚫⚪Challenge Accepted ⚪⚫ ♥️

RM20! RM20! RM20! Je uoallls!! 🎊Nak kulit mekar, segar ibarat bunga? Kenalah jaga dari awal!Jangan mengharapkan kulit yg...
27/07/2020

RM20! RM20! RM20! Je uoallls!! 🎊
Nak kulit mekar, segar ibarat bunga? Kenalah jaga dari awal!

Jangan mengharapkan kulit yg cantik tapi kita tak bersabar utk cuba sesuatu produk.

Nak dapatkan hasil yg power, kita kena bersabar & konsisten apply. Lepastu barulah ada hasilnya chuols😘

Nak skin menawan anjal toink toink? Whatsapp kita terus ok!!

Wasap.my/60125169180/NAKKULITCANTIK


💚
12/07/2020

💚

Jangan bangga tak pernah pakai pencuci muka!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️Sebab tuh orang soh jaga muka. Cuci la guna pencuci muka then paka...
24/06/2020

Jangan bangga tak pernah pakai pencuci muka!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Sebab tuh orang soh jaga muka. Cuci la guna pencuci muka then pakai la apa2 serum or toner bagi bersih muka tu kalau tak nk muka jadi mcm nih ye korggg!! 😁

Benda elok memang laku kan. Tak rugi kalau beli😍😍 rm20 jehh korg pon boleh cantikkk!!! 💖!Biasa kalau nak cun apply BNE j...
24/06/2020

Benda elok memang laku kan. Tak rugi kalau beli😍😍 rm20 jehh korg pon boleh cantikkk!!! 💖!

Biasa kalau nak cun apply BNE je terus transform.

Dah apply ke tu?

Barang jadi rugi tak try.. sihatkan kulit manjah2 kat rumah or bawa ke mana2 je pun onz.

Yelahh packaging dia ngam ngam soi boleh masuk handbag, lepastu mudah meresap pulak 1 hal.

Mmg pakej lengkap la sebotol ni. Yg penting MERAWAT kulit kita dari lapisan paling dalam!

☎️ https://wa.link/n33ol6



Customer selalu akan tanya, berapa lama ketahanan sebotol BNE? Jom baca!👉🏻Sebotol BNE ada 15ml.⏰ ada orang yg apply 5 ka...
21/06/2020

Customer selalu akan tanya, berapa lama ketahanan sebotol BNE? Jom baca!

👉🏻Sebotol BNE ada 15ml.

⏰ ada orang yg apply 5 kali sehari sbb setiap kali lepas solat terus apply semula BNE

⏰ ada yg apply 2 kali sehari pada pagi dan malam sebelum tidur.

Jawapannya, BNE tahan dalam 2-3 minggu ikut berapa banyak kali kita apply.

Utk dapatkan hasil yg power, kita kena KONSISTEN apply ok❤️




Alhamdulillah ☺ Allah temukan kita dengan orang yang baik2😍 semoga kita semua terus maju jaya ya. 🎊Save memories kat sin...
15/06/2020

Alhamdulillah ☺ Allah temukan kita dengan orang yang baik2😍 semoga kita semua terus maju jaya ya. 🎊Save memories kat sini😘🤗 @ Ipoh, Perak

14/06/2020
Halloooo awekssss 😘Dah add on belum essence favourite uolls before pakai serum @ moisturiser tu? Hehehe iolls sudah!Esse...
14/06/2020

Halloooo awekssss 😘
Dah add on belum essence favourite uolls before pakai serum @ moisturiser tu?

Hehehe iolls sudah!
Essence peberet of course Wajib pakai setiap hari tau.

Jadi ketagih kot mana tak tauuuu.
Tak pakai sehari si ni tak senang duduk rasa serba tak kena.

In love teruk dengan tekstur Birdnest Essence. Sebab jarang nak jumpa essence pekat likat tapi mudah serap lagu ni.
Dah la jimat, pakai satu layer dah cukup nutrisi.

Pastuuuuu.
Sapu je kat p**i auch!
Sejuknyaaaaa bergegar tulang p**i youuuu 🤭

Yes!
Pemakaian essence tak wajib tapi untuk iolls dah jadi satu rutin. Wajib pakai before tempek produk lain kat skin muka. Sebab sangatlah berkesan effect dia.

Double hydrated!
Double effective!

Pakai lah skincare moorah pun kalau uolls add on essence fuhhh! Glowing manja itu CONFIRM 🤤

Birdnest Essence recommended untuk yang ada masalah cuba macam macam skincare tapi still tak menjadi, tak berkesan and sangat sesuai untuk uolls yang nak cantik tapi bajet rendah.

Allahu.
Moorah jaaaa sang saka bird ni beb.
Dua puluh ringgit je sayang.
Mooorahhh angat angat!



Halloooo awekssss 😘Dah add on belum essence favourite uolls before pakai serum @ moisturiser tu? Hehehe iolls sudah!Esse...
14/06/2020

Halloooo awekssss 😘
Dah add on belum essence favourite uolls before pakai serum @ moisturiser tu?

Hehehe iolls sudah!
Essence peberet of course Wajib pakai setiap hari tau.

Jadi ketagih kot mana tak tauuuu.
Tak pakai sehari si ni tak senang duduk rasa serba tak kena.

In love teruk dengan tekstur Birdnest Essence. Sebab jarang nak jumpa essence pekat likat tapi mudah serap lagu ni.
Dah la jimat, pakai satu layer dah cukup nutrisi.

Pastuuuuu.
Sapu je kat p**i auch!
Sejuknyaaaaa bergegar tulang p**i youuuu 🤭

Yes!
Pemakaian essence tak wajib tapi untuk iolls dah jadi satu rutin. Wajib pakai before tempek produk lain kat skin muka. Sebab sangatlah berkesan effect dia.

Double hydrated!
Double effective!

Pakai lah skincare moorah pun kalau uolls add on essence fuhhh! Glowing manja itu CONFIRM 🤤

Birdnest Essence recommended untuk yang ada masalah cuba macam macam skincare tapi still tak menjadi, tak berkesan and sangat sesuai untuk uolls yang nak cantik tapi bajet rendah.

Allahu.
Moorah jaaaa sang saka bird ni beb.
Dua puluh ringgit je sayang.
Mooorahhh angat angat!



@ Seri Manjung

Address

Ipoh

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when fazhlyn posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share