Fairaa

Fairaa Kami Nak bantu 500 orang yang ada masalah skin, whatsapp sekarang !

Zaman sekarang Bisnes Laju je tumbuh macam cendawan, kerana ramai orang dah mula sedar yg sebenarnya bisnes ni adalah PE...
15/04/2022

Zaman sekarang Bisnes Laju je tumbuh macam cendawan, kerana ramai orang dah mula sedar yg sebenarnya bisnes ni adalah PELUANG!

Sebab even awak bekerja pun, awak still boleh run a bisnes as part time, atleast dapat jugak tambah duit poket betul tak?

Tapi ada org yg masih belum mula, and fikir
"Boleh lagi ke nak mula ni?"
"Macam mana nak start buat bisnes dengan lebih organize?"
"Rasa macam dah lambat je nak start"

NO NO, you still belum terlambat lagi!
Thats why fiza sediakan : class Raya edition for Master Your Instagram Content ni so that u boleh belajar cara cepat untuk perform dalam bisnes u.

Takdelah buat bisnes asyik main aci redah je betul tak? Sbb dalam class ni you akan belajar cara nak buat content yg kena dengan target audience u, sangat membantu kan?

So tunggu apa lagi? Klik link kat bio i .ufairah untuk join class 'instagramRaya'

Pakej mana lebih berbaloi? Let me ask you this..You sign up untuk instagram class tapi dapat skali Tiktok Recording clas...
14/04/2022

Pakej mana lebih berbaloi? Let me ask you this..

You sign up untuk instagram class tapi dapat skali Tiktok Recording class, 2in1 terus, is it worth?

If u ada support group & task untuk push diri you apply ilmu yg u dah belajar, and be more creative, after class will it be helpfull?

If u dapat pegang stok lebih feel utk shoot content, and dapat improve quality content video u, mesti lagi best betul tak?

So If you answer yes to all my questions, you should choose the ELITE package .

Spots filling up fast, so register sebelum terlambat.

Next Course will be after Raya. Klik link kat bio i .ufairah to register for instagram raya course

14/04/2022

"DROPSHIP TAKDE MASA DEPAN?"

Kalau takde masa depan, awak takkan nampak fiza yang sekarang.

Sebab fiza dulu pun bermula dari ZERO, merangkak je kutip ilmu sana sini untuk upgrade diri. Tahu tahu je skrg level stokis.

Now fiza nak share pulak ilmu yg fiza ada ni pada awak semua yang join Class Raya Edition : Master Your Instagram Content ni.

Jangan terkejut lepas join class ni if leads banyak masuk melalui video-video content awak!

Sebab dalam class ni awak akan belajar formula untuk buat 'ayat' atau 'Caption'
Untuk menjual tanpa nampak menjual 😎

Haa rare kan?

So Tunggu apa lagi? Register Now. Just click link on my bio and choose 'Instagram Raya'

Nak pakai skincare bukan boleh main pakai jee, perlu ada ilmu.Kalau silap pakai, naya kulit kita. Kulit pulak nak pakai ...
24/03/2022

Nak pakai skincare bukan boleh main pakai jee, perlu ada ilmu.

Kalau silap pakai, naya kulit kita. Kulit pulak nak pakai lama. Betul tak?

Sebelum awak beli skincare, ada buat 3 perkara kat atas ni tak? 👆🏻Ke awak jenis langgar je main beli ikut s**a hati? Haa...
11/03/2022

Sebelum awak beli skincare, ada buat 3 perkara kat atas ni tak? 👆🏻

Ke awak jenis langgar je main beli ikut s**a hati?

Haa ngaku pat! 🤪

Sebelum tu, Save dulu nanti senang nak REFER! So the answer is Yess! Also madu tersangat baik untuk kita.Antara kelebiha...
22/02/2022

Sebelum tu, Save dulu nanti senang nak REFER!

So the answer is Yess!
Also madu tersangat baik untuk kita.

Antara kelebihan madu dalam Ainaa Scrub

- Gentle exfoliater
- Bantu pudarkan parut
- Deeply Moisturizes
- Bantu sooth kan skin dari sunburn
- Anti bakteria & Anti oksida

Banyakkan manfaat madu ni? Jangan lupa share skali tau! 😉

AMARAN‼️Jangan swipe sebelah, kang tekejut🤪Serious ni kita nak bagi FREE je LIMITED EDITION CLEANSING BALM untuk awak. L...
01/02/2022

AMARAN‼️
Jangan swipe sebelah, kang tekejut🤪

Serious ni kita nak bagi FREE je LIMITED EDITION CLEANSING BALM untuk awak. Lagi -lagi yang dah lama berkenan nak try ainaa tu kan?

Bukan dapat free cleansing balm je, tapi siap dapat LESS PRICE untuk ainaa serum😍

Awak belum sempat grab this promo lagi? Meh klik je 'link kat bio' fiza untuk grab special promo kalini!

Another achievement to celebrate! 🥰Posted  •  Paling mahal untuk hari- hari excited untuk bantu orang. Pandang usaha mer...
18/12/2021

Another achievement to celebrate! 🥰

Posted • Paling mahal untuk hari- hari excited untuk bantu orang. Pandang usaha mereka untuk menuju ke arah the best leader. Susah tapi tak pernah stop tengah jalan.

Mira salute mereka yg dh start BUAT bisnes ni sepenuh jiwa . Cuba sehabis baik bukan menanti result tu tp usaha ke arah result tu .

WE ARE SO PROUD ALL OF YOU ! my .zatikhairul .ainur .ayuu

Bisnes kalau takde disiplin, sebulan dua mesti dah tutup kedai.
Disiplin apa? Our ACTION & EFFORT!

Congratulations 🎉

27/11/2021

"KULIT MUKA BERMINYAK TERUK, TAMBAH LAGI DENGAN JERAWAT PULAK 🥺"

Mula-mula macam taknak bukak cerita, tapi..

Yelah dah nama pun manusia, sekuat mana pun dia, dia masih ada hati & perasaan.

Mana taknya, Dari zaman sekolah orang duk mengata pasal skin, sampai satu masa rasa macam dah sebati je dengan telinga.

Walaupun dari gaya bercerita nampak aisyah ceria, tapi disebalik pandangan matanya tersimpan seribu satu 'rasa' yang terpendam.

Dulu mungkin tak yakin, rasa sedih dengan skin sendiri.

Tapi sejak bertukar kepada Ainaa Bulan May 2020, ramai orang even kawan-kawan sendiri dah start tegur,

"Eh skin aisyah dah makin okay"

"Jerawat pun dah mula kurang"

Dari sinilah aisyah muka timbul kembali rasa yakin pada diri, rasa happy je bila keluar rumah jumpa orang ramai.

Inilah yang kita nak customer kita rasa,

nak awak happy dengan perubahan skin awak. Increase level confident awak. Stop rasa 'kurang' pada diri.

Kalau awak ada masalah yang sama macam aisyah, takde tempat nak meluah ?

Meh fiza sedia dengar story awak 🤍

27/10/2021

Kadang-kadang dengan video simple macam ni pun boleh buat hati yg sedih jadi happy !

Hehe Kita repost sebab nak simpan as kenangan dekat sini, lepas tu boleh jimat storage ! 🤣

Thank you kak mira sudi layan karenah naik turun saya yg kiyot ni since 2019 🔥

Moga kita boleh terbang tinggi lagi lepas ni ! Amiin 🤲🏻
*vitualHugs !

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Fairaa posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Fairaa:

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Health & Beauty Business?

Share