Roe_Thia_JB

Roe_Thia_JB Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Roe_Thia_JB, Nusajaya, .

Korang! Merdeka Sale dah start sekarang sampai 31 OGOS 2021 SAHAJA TAU!Rugi tak grab sekarang, sebab sale ni jarang-jara...
29/08/2021

Korang! Merdeka Sale dah start sekarang sampai 31 OGOS 2021 SAHAJA TAU!

Rugi tak grab sekarang, sebab sale ni jarang-jarang jadi tauuu! Apa lagii koranggg! Whatsapp link ada kat bio tau!

Korang! 1 hari lagi kita nak bagi HARGA PALING SPECIAL ABAD INI! Best gileerrrrr korang! Kalau siapa dah lama teringin n...
28/08/2021

Korang! 1 hari lagi kita nak bagi HARGA PALING SPECIAL ABAD INI! Best gileerrrrr korang! Kalau siapa dah lama teringin nak cuba tu, ini lah masa dia!

Dengan harga promo ni, korang boleh dapat benefit yang banyak gila. Selain membantu mengurangkan rambut gugur dan berkelimumur, rambut ni boleh bagi sihatkan rambut ala-ala artis semua tu! Yang pakai tudung, nak cecantik utk shuben pun bolehhh!

Apa lagi, item laku kerasss, lock lah dulu dengan Thia!

Asal restock, habis. Asal restock licin. Memang org yakin dengan kualiti diaaa. Kalau taknak ambik set nak try shampoo a...
07/06/2021

Asal restock, habis. Asal restock licin. Memang org yakin dengan kualiti diaaa. Kalau taknak ambik set nak try shampoo and conditioner pun takpeee! Kalau nak loose pun takpe. Boleh COD boleh pos.

Seriously favourite sekarang adalah argan oil and perfume sebab wangi nak mateyyy. Pastu shampoo and conditioner tu mmg wajib ada. Sebab seriously lepas 5 Kali cucian rambut gugur dah kurang!

http://bit.ly/ThiaROE

http://bit.ly/ThiaROE

http://bit.ly/ThiaROE

04/06/2021

Dapatkan produk penjagaan rambut Ridzokumura Essentials serendah RM 30!

Hello korang 👋🏻!Ada yang tanya apa beza RO Essentials dengan Range produk RO yang lain. Meh sini kita explain!Range ni d...
31/05/2021

Hello korang 👋🏻!

Ada yang tanya apa beza RO Essentials dengan Range produk RO yang lain. Meh sini kita explain!

Range ni diformulasikan untuk lebih user friendly, means tak perlu consultation daripada hair expert, so, boleh guna macam biasa, tapi hasil macam kat salun okay!

Tapi jangan risau, bahan bahan terlarang macam PARABEN DAN SLS memang tak ada, so selamat!

Click http://bit.ly/ThiaROE untuk order!

Hi korang!Syampu ni ibarat best friend kita kan, kalau tak serasi tu, cuci lah macam mana pun tetap takkan boleh atasi m...
31/05/2021

Hi korang!

Syampu ni ibarat best friend kita kan, kalau tak serasi tu, cuci lah macam mana pun tetap takkan boleh atasi masalah yg kita ada tu. So, penting korang kena pilih syampu yang mengandungi bahan2 terlarang macam paraben, SLS and many more.

Jadi kalau rasa korang nak try, click link kat bio okay! I will assist you!

Hello korang!!Memperkenalkan rangkaian terbaru produk penjagaan baru Ridzokumura Essentials!Kalau ada sesiapa yang nak c...
30/05/2021

Hello korang!!

Memperkenalkan rangkaian terbaru produk penjagaan baru Ridzokumura Essentials!

Kalau ada sesiapa yang nak cuba barang panas ni, boleh lah DM thia, harga pengenalan sangat ons serendah RM 30 sahajaaaa okay!

http://bit.ly/ThiaROE

http://bit.ly/ThiaROE

Address

Nusajaya

79###, 80###

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Roe_Thia_JB posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Health & Beauty Business?

Share