20/07/2026
Pump sikit je, dah cukup untuk cover seluruh wajah dan buat kulit nampak lebih berseri. πβ¨
Vinifera Blemish CC Cover memang best sebab teksturnya ringan, tak rasa berminyak langsung. Bila sapu, rasa lembut macam pakai compact powder dengan hasil full coverage yang natural.
Kak Mas sendiri dah lama guna. Alhamdulillah, sebotol boleh tahan berbulan-bulan sebab pakai sikit je setiap kali. Memang sangat jimat dan berbaloi!
Kalau belum pernah cuba, inilah masanya. β¨
Cuba sendiri, rasai sendiri bezanya. π