Ainaa beauty mersing

  • Home
  • Ainaa beauty mersing

Ainaa beauty mersing AINAA BEAUTY

14/01/2021
07/01/2021

Kelebihan serum ✨

KELEBIHAN AINAA SERUM:
📌Hilangkan jerawat
📌Pudarkan parut jerawat
📌Mencerahkan kulit
📌Melembabkan kulit
📌Melembutkan kulit
📌Mengecilkan pores
📌Meredakan kemerahan untuk kulit yg sensitive

www.wasap.my/60177015846/ainaaserum



Ada masalah skin? Takut nak mencuba skincare lain? Tirah sarankan sebelum mencuba skincare lain, buat research dulu, ten...
04/01/2021

Ada masalah skin? Takut nak mencuba skincare lain? Tirah sarankan sebelum mencuba skincare lain, buat research dulu, tengok ingredients dia. Jangan tersalah pilih skincare! Bahayakan skin nanti, kita nak guna muka kita lama, so carilah yang terbaik untuk skin👌

Dah beribu testimoni yang berjaya dengan AINAA☺️ Tirah boleh bantu yang mana ada masalah skin, jangan risau ingredients dalam AINAA SKINCARE memang sangat sesuai untuk yang ada masalah skin.

Tekan je link dekat bio untuk ketahui lebih lanjut👌



04/01/2021

AGENT AINAA BEAUTY HERE ❤️
IG: ainaabeauty.an

ADA MASALAH SKIN ? AWAK NAK JADI SALAH SATU PENGGUNA AINAA ⁉️ Nak tirah suggestkan item yg sesuai ? Click je link ni

http://www.wasap.my/+60177015846/nakpromoainabeauty

Ada promo postage RM5 ( harga asal RM7 ) & COD AREA JOHOR BAHRU / PROMO item dan more free gift tau ❤️✨ cepat cepat dapatkan ainaa beauty sekarang 🔥



25/12/2020

AINAABEAUTY IS ARRIVED 😍
Nak kulit cantik ?
Nak kulit sihat ?
Skin bebas jerawat ?
Skin bebas jeragat ?
Cepat2 tekan link ws tirah dkat bio !



25/12/2020



Self reminder ✅
22/12/2020

Self reminder ✅

LELAKI SETIA DNGN AINAAABEAUTY😱-Actually skincare ainaabeauty ni bkn untk prempuan je tau ! Lelaki pn bole pakai 🥰Klau a...
21/12/2020

LELAKI SETIA DNGN AINAAABEAUTY😱
-
Actually skincare ainaabeauty ni bkn untk prempuan je tau ! Lelaki pn bole pakai 🥰
Klau ad masalah jerawat or parut !
Cepat2 dm tirah ok ?
Tirah akan guide korang smpai dpt skin yg helok 🔥❤️



20/12/2020

Siapa ada masalah skin berjerawat ?
-
Jangan sedih². Penyelasaian yg korang cari selama ni adalah AINAA Skincare💫
AINAA Skincare membantu merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut dan banyak lagi! Dah ramai tau pengguna AINAA Skincare yang repeat order berkali² sebab AINAA skincare memang berkesan‼️Jangan tunggu lagi. Sampai bila nak biar skin kita tak dirawat. Mungkin AINAA Skincare product yg sesuai utk anda🥰
Nak try AINAA Skincare? Tekan button Whatsapp sekarang di link bio ✅
Whatsapp for fast reply🌻



Good morning , have a great day🔥🤩
13/12/2020

Good morning , have a great day🔥🤩

Flash sale 12.12 🎊Cepat grab sblum trlmbat 🤪Valid untuk tarikh 12.12 shj 🤪-Tekan link di bio untk direct ws 👌🏻-Available...
12/12/2020

Flash sale 12.12 🎊
Cepat grab sblum trlmbat 🤪
Valid untuk tarikh 12.12 shj 🤪
-
Tekan link di bio untk direct ws 👌🏻
-
Available untk cod 👌🏻
-



Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ainaa beauty mersing posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Ainaa beauty mersing:

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Health & Beauty Business?

Share