06/04/2022
TERKEJUT LIHAT MUKA SENDIRI..
JERAGAT AKAK DAH HILANG LEPAS PAKAI SABUN NI!!!
Teringat 20 tahun yang lalu.
Bila lihat cermin, rasa bangga.
Maklum lah. Masa tu kulit masih gebu, licin.
Suami selalu ja pandang.
Usap usap p**i.. Bahagianya masa tu.
Tapi bila usia makin meningkat.
Tiba tiba JERAGAT mula muncul di wajah.
Aku tak tahu pasal Anda tapi saya sangat stress
lihat kesan Jragat di kulit muka saya..
Tambah tambah lagi ,bila Aku dah keluarkan
beribu-ribu ringgit cuba macam macam
jenis produk tapi last last takde hasil
Ada hasil pun sementara,
kena pantang ni,kena pantang tu
Da la habis beribu ringgit tapi takde hasil
Bila tanya seller,aku p**a yang dipersalahkan
Stress tau
Siapa pernah lalui situasi sama yang sama
akan faham perasaan aku waktu tu
Tapi aku bersyukur,
Satu hari terbaca di laman sosial
tentang kajian yang telah dilakukan oleh
seorang Dr PAKAR KECANTIKKAN
tentang SVR SOAP
Aku tak fikir panjang lagi..
Terus save number dan wasap mereka
Macam macam aku tanya sehinggalah aku puas hati..
sebab aku tak nak rugi duit lagi
Kali ni kalau guna produk,wajib ada hasilnya
Aku tak nak buang duit lagi..Cukup da
Tapi syukur Alhamdullilah,
Tak sampai 10 hari dah nampak jragat kian pudar.
Perasaan waktu tu sungguh tak terhingga
Bayangkan Jragat degil selama 11tahun
yang makin hari makin merebak tu
Pakai apa pun produk tak nak hilang..
Akhirnya pudar dengan hanya gunakan
Sabun svr ni je
JIMAT PUN JIMAT....BERBALOI PUN BERBALOI
Apa perasaan Anda waktu tu ?
Mest speechless kan..
Dan bestnya selepas 2-3bulan pengunaan
sabun svr ni secara konsisten
Kawan-kawan aku mula tegur
Suami aku mula tegur
Sabun Svr juga kaya dengan
bahan bahan semulajadi
seperti Neem Leaf , Neam Oil ,Kunyit bukit
serta secret reciper Dokter
Yang bukan sahaja akan hilang Jragat
Tapi kulit Anda akan jadi
Sihat & Selamat dan bebas kimia
ALL IN ONE PAKEJ gituu..😁😁
Alhamdulliah,ni da masuk bulan ke-6
Sekarang ni, kulit dah makin gebu, cerah..
dan yang paling penting bebas JRAGAT
Suami lak terkejut perubahan wajah akak.
Macam muda muda dulu. Bahagia nya rasa.
Jadi , untuk Anda yang ada masalah berikut :
📌Jragat degil penuh muka
📌Tompok hitam yang tak nak hilang
📌Dah habiskan ribuan ringgit tapi jragat masih tak settle-settle lagi
Aku memang rekomen sangat untuk cuba sabun svr ni.
Anda pasti tidak akan menyesal.
Serious berbaloi..
Jangan salah faham ya ,
aku bukan Jurujual atau sales person
dan aku tak dapat sesen pun kalau anda beli
Aku Real customer , Real result
Yang berjaya hilangkan jeragat
dengan gunakan sabun dokter ni je
Aku share ni dengan hati yang ikhlas
untuk anda dapat result daripada buang duit
beli macam macam produk, last last takde hasil
Jadi Aku akan SHARE link di bawah Supaya anda yang first time tu juga boleh terus wasap Team dokter untuk sesi konsultasi
Jangan lupa bagitau , Kak Emma yang rekomen ya..hehehe
Gurau je 😅😅
𝐊𝐥𝐢𝐤 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐬𝐚𝐩𝐩 𝐝𝐢 𝐛𝐚𝐰𝐚𝐡 , 𝐧𝐚𝐧𝐭𝐢 𝐭𝐞𝐚𝐦 𝐝𝐨𝐤𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐭𝐮 𝐚𝐧𝐝𝐚.
https://api.whatsapp.com/send?phone=601169344378&text=(F)Hai%20..Saya%20ada%20masalah%20jeragat%20%2C%20boleh%20bantu%3F