23/05/2022
STANDBY JAM 8 MALAM DI TV3! ๐
Awak awak! Standby depan tv tau malam ni, jam 8 malam. Bukak je tv3. Sebab AINAA Beauty nak belanja sikit "sejarah baru AINAA" dekat awak semua.
Tapi, ini adalah 'permulaan' untuk kami ๐
Malam ini juga, AINAA Beauty akan umumkan pemenang contest siapa yang dapat teka dengan pantas dan tepat pada posting baru-baru ni ๐ mungkin awak yang sedang baca ni lah pemenangnya hehe ๐ standby tau!