Dr Syazwani

Dr Syazwani Dr👩‍⚕️PropertyiNvestor 🇲🇾🇮🇩🇸🇬🇧🇳
DrWaniGold [PG00281285]
+6OII53578155
+6289531825961
financial education

https://t.me/DrWaniGolds

27/08/2026

old money style

ini lah circle kami, circle yang akan tua bersama. yang setiap tahun travel bersama. yang sama

sekarang di austria menunjukkan jam 3.30am. alang2 bangun terus bertahajud cinta, sementara menunggu subuh jam 4.16am. d...
27/08/2026

sekarang di austria menunjukkan jam 3.30am. alang2 bangun terus bertahajud cinta, sementara menunggu subuh jam 4.16am.

day 1: klia- istanbul- vilshofen munich hungary.

rase sebak sangat2. ini lah river cruise yang akan belayar bersama2 tim kami selama beberapa hari ini. makanan overflow, unlimited. fine dining. elegant. and sangat2 mewah.

Kadang2, kita minta Allah dipermudahkan urusan sahaja. tapi Allah boleh beri kita rezeki lebih dari itu🤲🥲😭

,

26/08/2026

day 1:venshofen, munich, hungary.
lagi banyak kita bersyukur, lagi banyak Allah beri..

Masyallah3!

update dari istanbul aku datang.seat sebelah saya ni puan Diana John ! surirumah hebat! ceritanya,memang seorang yang sa...
26/08/2026

update dari istanbul aku datang.

seat sebelah saya ni puan Diana John ! surirumah hebat!

ceritanya,memang seorang yang sangat2 s**a emas. siap ade group kutu lagi! tapi tu lah, ingat panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari. ade anak kutu yang melarikan diri selepas dah dapat barang. habis berbelas ribu juga puan diana perlu mengganti semula duit anak kutu yang lain.

tapi, bila dah junpa bisnes pg yang mudah dengan network! puan diana bukan sahaja dapat buat system kutu yg lebih teratur, malah confirm tiada langsung penipuan dan memang 100% trusted. malahan dia juga boleh menjual berkilo2 emas dalam setahun! mantap3!

masyallah3!

jadi, ade lagi surirumah2 yang ingin ubah kehidupan? ingin travel round2 the world vvip trip percuma?

jom join ,
boleh mula simpan emas serendah rm100 sahaja!
01127258155

alhamdulillah3 tsumma alhamdulillah. Hari yang dinanti2 telah pun tiba.  bersama tim tersayang!bila throwback balik 2 ta...
25/08/2026

alhamdulillah3 tsumma alhamdulillah. Hari yang dinanti2 telah pun tiba. bersama tim tersayang!

bila throwback balik 2 tahun yang lalu kami lakukan bisnes ini, rasa macam tak sangka2, terharu dan sebak😭, n memang ade bisnes macam ini.
bisnes yang mudah, boleh dilakukan dimana2.
walau saya berada beribu batu dari malaysia, tapi client2 saya tetap mendapat service 24h secara percuma!
itu lah best berada bersama !

sekarang saya mencari 100 orang yang ingin bersama2 kami capai bersama .


mungkin, anda lah orang yang saya cari2…

,
01127258155

25/08/2026

baru baik demam, jadi suara agak serak ya.
alhamdulillah hari yang dinanti2 kan telah tiba.
rase sebak dihati.. 🥲syukur alhamdulillah tahun ni sekali lagi berjaya unlock ,

jom joinn DrWani,
01127258155

rencananya harini, nak shopping untuk makanan untuk dibawa ke budapest. Dah nak fly petang ni.kitonyo jenis kuat gastric...
25/08/2026

rencananya harini, nak shopping untuk makanan untuk dibawa ke budapest. Dah nak fly petang ni.
kitonyo jenis kuat gastric, daripada duk muntah2, baik la makan aje uhuu.

Jadi, bila tiba2 team nak perkenalkan dealer baru nya kepada saya, maka saya pun ape lagi. saya tak boleh kata tidak, kerna sementara semangat mereka membuak2, saya perlu terus semarakkan lagi🔥🔥
sempat saya pesan, nanti insyallah saya kenalkan dengan Dr Luqman n our mentor tuan Zul ya.

saya dah janji pada diri sendri,once comeback memang nak bagi 💯 komitment pada team!

Pagi tadi, bila saya sampai, saya nampak kak ita tengah prospecting. tanya kak ita, ni ke dealer baru? oh bukan dr, ni sy baru sp dia kej*p tadi orang lalu lalang depan klinik dr.
masyallah2!
memang tagline kita, sp dimana2! content dimana2! 💪😘

Bila tanya, mane kak ita kenal dealer baru kak ita ni? Su
oh ni la yang medical team yang uruskan kakak kak ita tempoh hari. masyallah memang mindblown.
Bisnes PG ni memang mudah! boleh dibuat dimana2! trusted 💯!!

Slide pic last, ni gambar kak ita bertongkat tetap la hadir MDC9!
dealer2 kak ita, n kak ita sendiri dah daftar mdcX.
ape alasan kalian yang lain tak daftar?

Join ,

24/08/2026

kita revise j*p content2 nak buat start esok😂

tu la saya dah nasihatkan, gula duk rendah macamni, tak pening kepala ka? patient: pening dr. pagi2 memang rase nak pita...
24/08/2026

tu la saya dah nasihatkan, gula duk rendah macamni, tak pening kepala ka?

patient: pening dr. pagi2 memang rase nak pitam selalu.

bile tengok hb makin ok. haritu rendah betul ya darah merah, makan maltofer bd nampak pickup . maintainkan 11-12 tu.

patient: jd dr, boleh je kan sy nak makan mknn manih leting, nk makan segala cake, n minuman semua yang manis2.

tak pela silakan.

plowt twist: ni result Dr sendiri😂. consult dengan dr yg lain.
kitonyo memey x berahi dengey yang manih2.
kat budapest laaa kita sapu semua💃💃

24/08/2026

sy pesan, umur 50 tak perlu dah tambah hutang baru..
kita nak hidup tenang. bukan hidup hutang keliling pinggang…


overflow ilmu

Address

Seremban
70400

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Dr Syazwani posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share