Veraskeenz Stokis

  • Home
  • Veraskeenz Stokis

Veraskeenz Stokis Jom sama-sama Cantik sama-sama Sihat dengan Veraskeenz �

28/11/2018

Assalamualaikum, lama tak bersiaran 😍 rindusssss 💕
Semoga sahabat semua Berjaya dlm hidup 💪

15/12/2017

semua ❤

Salam Jumaat 💚

Semoga segala yang kita buat akan mendapat keredhaan-Nya 💚❤💚❤

اللهم صل على سيدنا محمد 💚

Salam selamat pagi,  ini testimoni jeragat,  puan johana Seorang ustazah guru Agama. Di kenali sbg kak na.Kak Na update ...
22/11/2017

Salam selamat pagi, ini testimoni jeragat, puan johana
Seorang ustazah guru Agama. Di kenali sbg kak na.

Kak Na update di wall fb personal kawan kawan fb ramai tak percaya ada yg kata gambar edit.

Ada 2-3 org rakan sampai message nk jumpa face to face nak tengok sendiri betul ke? Cerita kak na lagi ada terjumpa kawan di kedai tegur kak na " Kak Na betullah jeragat muka kak Na dah hilang, ingatkan gambar edit.
Alhamdulillah kawan kawan kak Na ramai yg teruja dgn keberkesanan Vitamin Veraskeenz.

Alhamdulillah peniaga sekarang sudah ramai yg faham berniaga cara ikhlas, tak mau tipu tipu testimoni, tak baikkkk. Berniaga tak berkat no...

Bagi yg nak mencuba boleh cuba, vitamin veraskeenz bermula dari dalam, kalau yg dah pakai skincare lg bagus, jaga luar dan dalam nanti dpt result yg berbaloi baloii, Selamat mencuba yer.

lupa like n share


C

10/11/2017

[PERHATIAN]
pendaftaran DROPSHIP VVS kini DIBUKA! SOLUSI 2017 paling baik buat anda yg perlukan pendapatan tambahan
Malasnyer la hai, kalau tiap bulan kena minta duit belanja kat en somi. da besar ni sepatutnya Bg suri rumah p**a, mesti best dapat ringankan beban suami lepastu dapat la shopping utk anak2 lebih sikit.
Jom sertai kami
📱Whatsapp "dropship" 011-1434 1235

=================
Apa yg anda dapat jika sertai team dropship VVS?
=================

✅komisyen sehingga rm30
✅REWARD top sale yg exclusive.
✅pelbagai REWARD menarik buat yg capai target .
✅PALING BEST ilmu bisnes online terkini diberi secara percuma.
Lagi ?
✅ group support
✅di guide zero to hero oleh founder Siti hajar sendiri.
✅gambar menarik dan caption disediakan semua disuap!
✅Testimoni disediakan
✅produk exclusive tiada dimana2 serta patuh syariah.
✅tidak perlu simpan stock tidak perlu susah2 post barang beratur panjang.goyang kaki duit masuk.
=========================
Siapa yg sesuai menjadi dropship ni?
=========================

▪️Student
Nak buat duit utk beli barang sendiri dan belanja seharian
▪️suri rumah
Yg ingin tambah pendapatan dan bantu tambah pendapatn seisi rumah

==================
Macam mana nak join ni?
==================
Komen dekat bawah

"KOMEN PM"
"KOMEN PM"
"KOMEN PM"

Atau

📞Whatsapp "dropship" 011-1434 1235
📞Whatsapp "dropship" 011-1434 1235

SHARE posting ini dengan friends anda

Assalamualaikum,  Alhamdulillah lg stokis kerteh kota bharu 50 botol suppliment veraskeenz,  kesihatan utk ummah. Viralk...
14/10/2017

Assalamualaikum, Alhamdulillah lg stokis kerteh kota bharu 50 botol suppliment veraskeenz, kesihatan utk ummah.

Viralkan ya, produk ni bagus sgt bukan utk menjaga kulit, kuku dan rambut sihat utk kesihatan rasa sakit tekak, selsema, kulit tumit kering Insyaallah dgn izin, habis virus atau redikal bebas musuh utama Veraskeenz.

STOPPPP JGN SCROLL DULU!!! NAK TAK SAYA DEDAHKAN RAHSIA MERAWAT MASALAH KULIT ANDA DENGAN MUDAH ? "Kulit jadi lembap je....
11/10/2017

STOPPPP JGN SCROLL DULU!!! NAK TAK SAYA DEDAHKAN RAHSIA MERAWAT MASALAH KULIT ANDA DENGAN MUDAH ?

"Kulit jadi lembap je.. Tak der la kering macam biasa.. Ingat nak order 3 botol terus lah"
- Nurul, CHERAS -

Ape tu Veraskeenz?

Sayang² semua, Veraskeenz adalah Health Supplement untuk kesihatan kulit muka dan badan...

Untuk Cantikkan Luaran, Veraskeenz akan Cantikkan dalaman dulu,

Testimoni kami,

❤ Period/Haid kembali teratur, setelah 10 tahun tidak datang.
❤ Senggugut hilang.
❤ Kulit semakin lembap
❤ Jeragat semakin pudar.
❤ Jerawat mengecut.
❤ dan Banyak lagi 😊

Aik??? Kata untuk kulit. Ape kaitan dgn semua testimoni tu?

Ye la sayang² semua, untuk Cantikkan Kulit kita, mestilah kena bersihkan dan Cantikkan dalaman dulu😘. Bila dah Cantik dan Sihat dalaman, Insya' Allah akan Cantik dan Sihat Luaran ☺ Sebab itulah Veraskeenz ni dipanggil Health Supplement 😍

Eh Kejap², hanya 1 jenis je ke Veraskeenz Health Supplement ni? 😱

Ya, betul tu😘... Satu jenis je Veraskeenz ni... Tak payah makan banyak jenis. Rumit dan tinggi kos kan, kalau kene beli pelbagai jenis walaupun dalam 1 brand untuk selesaikan semua masalah kita... Jenuh tau.. Kalau dgn Veraskeenz, hanya SEBIJI Sehari je dapat menyelesaikan masalah kita, Insya' Allah ☺

Ape macam? Okay ke Okay?😁

Insya' Allah Terbaik 💪💚💜

UNTUK DAPATKAN VERASKEENZ, TINGGALKAN NO TELEFON DI RUANGAN KOMEN.
=============
Pihak kami akan menghubungi anda secepat mungkin.

CARA MERAWAT , CANTIKKAN KULIT MUDAH DAN SELAMATHanya sebiji kapsul sehari, kulit anda cantk, sihat, kekal lembab Bukan ...
27/08/2017

CARA MERAWAT , CANTIKKAN KULIT MUDAH DAN SELAMAT

Hanya sebiji kapsul sehari, kulit anda cantk, sihat, kekal lembab
Bukan sekadar mencerah,melicin malah Vit C Veraskeenz boleh menyelesaikan masalah kulit sensatif serta mengekalkan kelembapan kulit.
Apakata cuba awet muda, lambatkan penuaan menawan dan berseri cantik dari dalam p**a.....
Rasai kelainan dan perbezaan pada kulit wajah dan kulit keseluruhan tubuh badan selepas seminggu mencuba..Diformulasi dari bahan semula jadi.Sumber Antioksidan yang tinggi membantu menjaga kulit sentiasa bersih dari radikel bebas dan berbahaya yg bersifat merosakkan kulit.
============

"sapinah seorang executif yang seharian bekerja di office, waktu tengah hari berlari mengambil anak di sekolah.kerana terlalu sibuk tak sempat nak tempek krim, nak boh tu ni....
Jeragat dah tumbuh macam cendawan,kulit muka pinah kusam , kata kawan pinah, kulit wajahnya macam mak cik makcik.

Tersentap dengan mulut lazer kawannya Pinah terus bertindak dan mengambil veraskeenz sebagai langkah utk mencantikkan kembali kulit wajahnya.Selepas seminggu pinah balik kg,adik pinah tegur, kau pakai apa pinah kulit muka kau nampak seri ada GLOW la..........pinah kata ia....ia......alhamdulillah ni la produk veraskeenz vitamin c kapsul".

==================
APA KATA PENGGUNA
==================

~ Saya s**a ambil sebab badan rasa cergass, kulit bertambah cerah.(Masitah Othman .Penang)

~Dulu jeragat bawah hidung tu macam misai la, ni dah makin pudar.suami tegoq kaki tumit dah ok.Dulu boleh buat garu belakang.(Johana Ariffin.Perak)

~Vitamin veraskeen memang mujarab, bawah mata gelap,tapi dah kurang,gatai gatai badan pun dah kering.dah tak gatai lg.(Rogayah Cheras)

~Alhamdulillah rezki saya jumpa product bagus ni.kulit sy yg dulunya warna tak sekata, berjeragat dan kusam.sekarang kulit semakin cerah n warna dah sekata.Saya tak perlu make up pun saya berkeyakinan sekarang.Tq kak perkenalkan product veraskeen.(ema halim.Kuala lumpur)

Berminat/Pertanyaan:

UNTUK FAST ACTION

>>> Whatsapp ke 0134010250
>>> Whatsapp ke 0134010250

STRESS DENGAN MASALAH KULIT???KAMI CUBA BANTU ANDA!!!Hanya sebiji kapsul sehari, terus kulit anda sihat dan cantik denga...
08/08/2017

STRESS DENGAN MASALAH KULIT???
KAMI CUBA BANTU ANDA!!!
Hanya sebiji kapsul sehari, terus kulit anda sihat dan cantik dengan ViT-C VeraskeenZ.
Rasai kelainan dan perbezaan pada kulit wajah setelah seminggu mencubanya. Diformulasi dari bahan semula jadi. Sumber Antioksidan yang tinggi membantu mencerahkan kulit serta memberi kesan yang optima kepada tona kulit lebih sekata.

========================
APA KATA PENGGUNA
========================
"Saya s**a ambil Veraskeenz sebab badan rasa cergass, kulit bertambah cerah" - Masitah Othman, Penang

"Dulu jeragat bawah hidung tu dah jd macam misai kontot, la ni dah makin pudaq.
Suami pun tegoq, tumit kaki dah licin, Dulu boleh buat GARU belakang!!" - Johana Ariffin.Perak

"Kemarin aku balik kg adik kata kulit aku glow!! Dia pun berminat jugak" - Sapinah, kedah

"Alhamdulillah rezki saya jumpa product bagus ni. Kulit sy yg dulunya warna tak sekata, berjeragat dan kusam, sekarang kulit semakin cerah n warna dah sekata. Saya tak perlu make up pun saya dah berkeyakinan sekarang.Tq kak perkenalkan product veraskeen" - ema halim, Kuala lumpur

=========================
Nak kami bantu?
Komen "PM"

06/07/2017

Assalamualaikum semua sahabat2..
Selamat Hari Raya yg ke berapa pun x tau lah..😂
Semoga semuanya sihat bersama
Ada ke insan2 yg sudi nak jawap Salam admin ni?

Assalamualaikum, Salam Subuh 😘Ni kita belanja sikit Testimoni   ❤InsyaAllah Terbaik 👍👍👍👍
17/06/2017

Assalamualaikum,
Salam Subuh 😘
Ni kita belanja sikit Testimoni ❤
InsyaAllah Terbaik 👍👍👍👍

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Veraskeenz Stokis posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Health & Beauty Business?

Share