JJL Rich Empire

JJL Rich Empire Health, Beauty, & Wellness Consultant. Amway Biz Owner & Leader. Based in Kota Kinabalu, Sabah. Feel free to connect with me. Hi, Saya Jujue.

Saya adalah Amway Business Owner Based in Kota Kinabalu, Sabah. Saya cover COD untuk area Kota Kinabalu, Tuaran dan sekitar. Saya juga adalah seorang Amway Leader Sabah - JJL Rich Empire. Dibawah kepimpinan Upline FP Najaha Nasarath @ Kak Jaha, dan Group besar TQG. Salam kenal & selamat berinteraksi.

โœจ HELLO JANUARY, HELLO JIMAT! โœจBulan Januari ni Amway memang banjir promo best-best ๐Ÿ˜Mau sihat, mau jimat, mau upgrade g...
02/01/2026

โœจ HELLO JANUARY, HELLO JIMAT! โœจ

Bulan Januari ni Amway memang banjir promo best-best ๐Ÿ˜
Mau sihat, mau jimat, mau upgrade gaya hidup sihat โ€”SEMUA ADA ๐Ÿ‘Œ

๐Ÿ’ณ EPP & ZIPP tersedia
๐Ÿ”ฅ Paling win bulan ni:
โœ”๏ธ GutPro Set boleh EPP (mudah & ringan komitmen)
โœ”๏ธ eSpring Water Filter โ€” installment hingga 24 bulan ๐Ÿ˜๐Ÿ’ง
Dan.. banyak lagi.. jemput tengok promo diโคต๏ธ

Tidak perlu tunggu โ€œnanti-nantiโ€, mula sekarang pun cukup bagus dah ๐Ÿ’š

๐Ÿ‘‰ Berminat mau tau further info & promo penuh?
๐Ÿ“ฒ Klik link di bio
๐Ÿ’ฌ Atau ketuk pintu w.a jue ya ๐Ÿ˜‰

Januari ni kita mula dengan pilihan yang lebih sihat & bijak โœจ

๐Ÿ—ฃ DALAM BANYAK-BANYAK BIZ, KENAPA AMWAY ? Banyak banyak biz, jarang sekali yang ada benefit PENCEN & BOLEH DIWARISI. Tap...
02/01/2026

๐Ÿ—ฃ DALAM BANYAK-BANYAK BIZ, KENAPA AMWAY ?

Banyak banyak biz, jarang sekali yang ada benefit PENCEN & BOLEH DIWARISI. Tapi dengan amway, dua benda ni kita dapat ya โ˜บ๏ธ

Buat sesuatu, kita ada impian yg kita mau achieve dalam time frame โ€œjangka masa pendekโ€ & โ€œjangka masa panjangโ€.

Kerja hakiki jue teda pencen tau, tapi inshaAllah yang pasti, kalau kita lenjan awal2 amway nie, selagi kudrat masih ada, pencen PASTI ADA โ˜บ๏ธ๐Ÿ’•

Labur modal Rm60 sahaja untuk sign up ๐—”๐—บ๐˜„๐—ฎ๐˜† ๐—•๐˜‚๐˜€๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜€ ๐—ข๐˜„๐—ป๐—ฒ๐—ฟ,
โœ… tidak perlu pegang stok
โœ… penghantaran dibuat oleh AMWAY sendiri
โœ… tidak perlu keluar kos sewa kedai bagai
โœ… company yang kukuh di pasaran + patuh syariah
โœ… produk amway terjamin kualiti dan selamat dipakai
โœ… marketing kit sudah disediakan siap-siap

One time sign up sahaja โ€ผ๏ธ
then kamu boleh sudah jana pendapatan dengan amway sebagai ABO ๐Ÿ’•
Jomm, Jadikan amway sebagai โ€œPLAN Bโ€ income kita..

Ps : sign up hari ini, amway bagi e-voucher Rm120 ๐Ÿคฉ berbaloi ka berbaloi sangat โ€ผ๏ธ
Mau join jue buat side hustle dengan amway, jgn segan jangan malu. Kita sembang tepi duluu.

Address

T-Junction Business Centre
Tuaran

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when JJL Rich Empire posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share