Aqilah Saif

Aqilah Saif Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Aqilah Saif, .

Tingkatkan imun sistem kita dengan vit cSemua Supplement nutrilite adalah dipatenkan. Produk lain tak boleh nak tiru2.Ma...
18/05/2021

Tingkatkan imun sistem kita dengan vit c
Semua Supplement nutrilite adalah dipatenkan. Produk lain tak boleh nak tiru2.
Malah diiktiraf supplement paling organik.
Makan sebiji vit c umpama makan beberapa biji oren.

14/12/2020

Siapa ada masalah BLACKHEAD & WHITEHEAD macam ni, Malu nak kena cover dengan makeup tebal2🤦🏻‍♀️. Pastu geram nak picit.. Tapiiii bila makin banyak picit...lagi besar la pori pada kulit muka.
Dah lahh sakittt 😢 tapi tetap banyak dan makin banyak p**a tu..MALUUUU
So tipsnya :
1️⃣ Sis kena bersihkan muka betul2 sehingga dalam pori menggunakan berus atau ULTRASONIC Deep Cleansing seminggu sekali.
2️⃣ Pakai ubat produk yg mengandungi Salicylic Acid

Tak tahu nak buat apa?? Book appointment dgn Qila untuk dapatkan consultation.

http://www.wasap.my/60193736354/nak.pilih.pakejspa

Siapa ada masalah skin macam ni, Malu nak laga-laga hidung dengan en suami...🤦🏻‍♀️. Pastu geram nak picit.. Tapiiii bila...
14/12/2020

Siapa ada masalah skin macam ni, Malu nak laga-laga hidung dengan en suami...🤦🏻‍♀️. Pastu geram nak picit.. Tapiiii bila makin banyak picit...lagi besar la pori pada kulit muka.
Dah lahh sakittt 😢 tapi tetap banyak dan makin banyak p**a tu..MALUUUU
So tipsnya :
1️⃣ Sis kena bersihkan muka betul2 sehingga dalam pori menggunakan berus atau ULTRASONIC Deep Cleansing seminggu sekali.
2️⃣ Pakai ubat produk yg mengandungi Salicylic Acid

Tak tahu nak buat apa?? Book appointment dgn Qila untuk dapatkan consultation.

http://www.wasap.my/60193736354/nak.pilih.pakejspa

14/12/2020

Hai sis!!! 🤩🤩🤩 YES Special Offer .qila.mobilespa 🎊🎉🎊
Beauty Facial : 3 Sessions for only *RM 159*!!!
Glow Facial : 3 sessions for only
*RM279* !!!
Buy Now & Use Later! 😍
Kejappp sis bukan hanya dapat price GEMPAK KEBABOOM ni je..🤑
dapat RELAX kan badan dan REFRESH kan kulit sis taw.. 🥰
en suami pun mesti s**a 😘
Tungguuu ada lagi...🖐🏻
Dan yang paling besttt CAJ PERJALANAN PERCUMA!!! 😱😱
Untuk kl & selangor je 🚗
SPECIAL OFFER bulan ni je..Don’t miss out on it!
Dm atau whatsapp qila grab yes offer ni sebelum MENYESAL💃🏻💃🏻

14/12/2020

Hai sis!!! 🤩🤩🤩 YES Special Offer .qila.mobilespa 🎊🎉🎊
Beauty Facial : 3 Sessions for only *RM 159*!!!
Glow Facial : 3 sessions for only
*RM279* !!!
Buy Now & Use Later! 😍
Kejappp sis bukan hanya dapat price GEMPAK KEBABOOM ni je..🤑
dapat RELAX kan badan dan REFRESH kan kulit sis taw.. 🥰
en suami pun mesti s**a 😘
Tungguuu ada lagi...🖐🏻
Dan yang paling besttt CAJ PERJALANAN PERCUMA!!! 😱😱
Untuk kl & selangor je 🚗
SPECIAL OFFER bulan ni je..Don’t miss out on it!
Dm atau whatsapp qila grab yes offer ni sebelum MENYESAL💃🏻💃🏻

11/12/2020

Happy vacation!!! 😎stay safe ye sis semua 😌vacay atau dimana pun sis berada jgn lupa rutin skincare ea.

Hai akak2..😃nk share haritu buat facial untuk adik ni, dia ada masalah kulit kusam dan blackhead..Jadi lepas kita buat f...
11/12/2020

Hai akak2..😃nk share haritu buat facial untuk adik ni, dia ada masalah kulit kusam dan blackhead..
Jadi lepas kita buat facial glow utk adik ni, boleh nampak yg kulit lebih segar, mata pun dah xnampak letih 😍blackhead berkurangan.. and bibir pun dah tak kering.. 🤩
Best kan kalau dpt treatment mcm ni..sekali je dah nmpal beza..
So grab YES promosi ni cepat2 ok...beli sekarang, boleh redeem dalam tempoh setahun !!🤩

Bakal pengantin kita..nak relax and refresh kan kulit supaya glow2 gitu...Book slot dgn qila ye..utk dptkan kulit glow2 ...
10/12/2020

Bakal pengantin kita..nak relax and refresh kan kulit supaya glow2 gitu...
Book slot dgn qila ye..utk dptkan kulit glow2 dgn sekali treatment je..😘

07/12/2020

Hai sis!!! 🤩🤩🤩 YES Special Offer .qila.mobilespa 🎊🎉🎊
Beauty Facial : 3 Sessions for only RM 159 !!!
Glow Facial : 3 sessions for only
RM279 !!!
Buy Now & Use Later! 😍
Kejappp sis bukan hanya dapat price GEMPAK KEBABOOM ni je..🤑
dapat RELAX kan badan dan REFRESH kan kulit sis taw.. 🥰
en suami pun mesti s**a 😘
Tungguuu ada lagi...🖐🏻
Dan yang paling besttt CAJ PERJALANAN PERCUMA!!! 😱😱
Untuk kl & selangor je 🚗
SPECIAL OFFER bulan ni je..Don’t miss out on it!
Dm atau whatsapp qila grab yes offer ni sebelum MENYESAL💃🏻
http://www.wasap.my/60193736354/nak.pilih.pakejspa

03/12/2020

Makin berusia kulit makin kendur..bila kendur pori-pori pun makin membesar.. jadi jangan tak rajin berfacial ye..
Jom try firming mask dgn .qila.mobilespa bagi tegangkan kulit wajah sis.

Address


53300

Opening Hours

Friday 11:30 - 18:00
Saturday 10:00 - 18:00
Sunday 10:00 - 18:00

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Aqilah Saif posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Aqilah Saif:

Shortcuts

  • Want your business to be the top-listed Health & Beauty Business?

Share