09/12/2020
Een paar weken geleden ging ik ‘live’ met dit instagram account. Rete spannend op dat moment! Want zat iemand wel te wachten op mijn gemaakte creaties.
Of had ik dat voorraadje tassen voor piet snot gemaakt op onze zolderkamer?
Na allemaal bekende volger-vrienden en -kennissen, komen er elke dag nieuwe onbekende volgers bij. Heel leuk en bijzonder!
Dus, tijd om mezelf even voor te stellen. Voor diegene die me al kennen > scroll maar door 😜
Hoi daar, ik ben Sanne 🙋🏻♀️
Woon in Druten, ben moeder van 2 jonge kids, sport graag (want snaai ook graag) en heb een man met een serieuze wielren-hobby.
Naast dit drukke gezinsgeweld werk ik bij Landal en ben daar normaal gesproken veel voor onderweg.
En omdat ik het al niet druk genoeg had, zocht ik een hobby 😅
Maar uiteindelijk wel eentje die mij wat rust geeft. Iets simpels en niet te ingewikkeld om mijn gedachte te verzetten.
En toen was daar nog de naaimachine van mijn overleden schoon-oma.
Die naaimachine die ik al eens eerder noemde uit 1966 (!) voor 553,70 gulden.
1+1 werd zo 2 ✌🏻
Voor mij een ‘simpel’ klusje om naast mijn baan en gezin te ontspannen en voor jou het eindresultaat.
Inmiddels zijn dat mombags, shoppers, wasbare wattenschijfjes en foodwraps.
Ohja, wat ik maak, zal vaak iets praktisch zijn. Want daar ben ik wel van. Iets moet nut hebben en graag niet al te ingewikkeld zijn. Dat is het leven al genoeg.
En zodra het ingewikkeld wordt, is het ook niet meer ontspannen voor mij om te maken 😅
Daarom doe ik ook niet aan verzoekjes.
No pressure please ✌🏻
Maar wel met liefde en zorg (hand)gemaakt.
Van mij, voor jou ❤️
@ Druten