03/06/2026
Na 5 behandelingen kiest ze om zelf verder te gaan met traumaverwerking. Eerst vond ik het superjammer. Ze kwam met 2 artrose knieën, veel pijn en de enige mogelijkheid op pijnvrij lopen waren nieuwe knieën, kreeg ze te horen.
Zij wist …
Nog niet hoe, tot ze een post van mij over NRT en QAT las.
Ik vond t best een uitdaging, wist echt niet zeker of ik wat voor haar kon betekenen, maar had wel een aardig vermoeden.
De behandelingen met NRT, QAT gecombineerd met de germaanse geneeskunde was een goede keuze…
1 knie is pijnvrij, de ander een heel eind ook die kant op. Ze voelt zich zekerder, steviger in haar schoenen en gaat confrontaties niet meer uit de weg.
Zo graag had ik haar andere knie ook pijnvrij gekregen, maar ze zei:”Ik ga het verder zelf doen, ik weet dat er trauma onder zit en heb een manier gevonden die goed werkt voor mij.”
Super krachtig natuurlijk!
Ik moest even van mijn lief horen dat ik toch graag mensen in hun kracht zet en ze aanmoedig zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun proces?
Uuhhh…. Ow ja…
Mijn ego had het er even moeilijk mee, maar dit is inderdaad hoe ik graag werk.
Samen, naast jou en in communicatie met jouw lichaam.
Die weet nl, en laat mij weer weten zodat ik jou kan laten weten.
Is dit ook hoe jij graag behandeld wil worden?
Let me know, je bent van ❤️te welkom!