11/11/2022
Ofta hörs, tiden går så fort, och det stämmer väl till viss del men om du fyller ditt liv med liv, vara i nuet och njuta av det som finns att njuta av, så kommer du snart att inse att eftersom varje sekund räknas så går det inte så fort ändå. När jag blickar tillbaka och ser på gamla bilder så tänker jag, wow vad mycket jag har fått vara med om, både på gott och ont. Jag tänker även på hur stark jag varit och hur mycket jag har tagit mig igenom och hur mycket jag lärt mig om livet och mig själv på vägen. Nä, jag anser inte att det finns en mening med allt för det tror jag inte på. Jag tror dock att det finns en lärdom i det mesta oavsett om du lär dig om livet, om andra eller om dig själv. 😍💐😍