15/04/2022
Zaman sekarang Bisnes Laju je tumbuh macam cendawan, kerana ramai orang dah mula sedar yg sebenarnya bisnes ni adalah PELUANG!
Sebab even awak bekerja pun, awak still boleh run a bisnes as part time, atleast dapat jugak tambah duit poket betul tak?
Tapi ada org yg masih belum mula, and fikir
"Boleh lagi ke nak mula ni?"
"Macam mana nak start buat bisnes dengan lebih organize?"
"Rasa macam dah lambat je nak start"
NO NO, you still belum terlambat lagi!
Thats why fiza sediakan : class Raya edition for Master Your Instagram Content ni so that u boleh belajar cara cepat untuk perform dalam bisnes u.
Takdelah buat bisnes asyik main aci redah je betul tak? Sbb dalam class ni you akan belajar cara nak buat content yg kena dengan target audience u, sangat membantu kan?
So tunggu apa lagi? Klik link kat bio i .ufairah untuk join class 'instagramRaya'