15/06/2026
Oudste zoon maakte pudding tussen 2 periodes van studeren.
Even met je handen, ogen en oren bezig zijn als je even niet weet waar te beginnen, als je verveeld geraakt, je er de brui wil aangeven, verstrooid naar buiten zit te staren is dé manier om even te pauzeren, je hoofd leeg te maken en daarna weer verder te kunnen.
Waarom werkt dit zo goed? Om bijvoorbeeld pudding te maken heb je je beide handen nodig en om je beide handen te gebruiken werken jouw 2 hersenhelften mooi samen.
Daarna lukt het eens zo goed om je te kunnen focussen🥰.
Merk je dat je bang wordt, blijft proberen en doorpushen ook al lukt het niet?
Ga dan even een wandelingetje maken of wat sporten. Dan zet je best je ganse lichaam in beweging.
Gewoon doen!!
En wie weet tovert jouw student wel iets lekkers op tafel😉😅
®