17/06/2026
Focus op je herstel, niet op de factuur. 🏥 Met regelen we de betaling rechtstreeks met het ziekenhuis. Geen voorschot, geen administratieve rompslomp.
Je kiest dus zelf de beste arts in het beste ziekenhuis voor jouw behandeling, zonder angst voor de factuur of zonder vooraf je spaarboek te moeten raadplegen of je het wel kan betalen.
Is het niet dat wat je dierbaarste bezit verdient?
Heb jij je huidige dekking al eens gecheckt? Ik kijk graag met je mee! Stuur me een berichtje voor advies.