09/11/2023
30 Years of Madness ! Na vakantie komt de bezinning , plannen maken , wat komt of hoe we achter ons kijken . De weg die afgelegd is , was school moe op mijn 14 , dan maar gaan werken op leercontract Electro bobinage , het waren op die middag pauzes dat ik mijn eerste tattoos geprikt werden met naald en potje Chinese inkt . Dan werd ik 17 wilde varen en ging bij het beroepsleger , Zeemacht afgekeurd . Ze stuurden me naar Soest Duitsland , wapenmagazijn maar na zes maand had ik er genoeg van , contractbreuk . Gewerkt als bandwerker gieterij , garage , Clark chauffeur, vrachtwagen . Tot ik in 1988 café begon , ‘ t Manneke . In 1994 kreeg ik de kans om mee te gaan naar Birmingham England, tattoo machine bouwer , Micky Sharpz . Tattoo ‘t Manneke was geboren . Toen Tattoo Artist nog voor de enkeling was en je het vertrouwen van gevestigde tattoo artist nodig had om deuren te openen tot een wereld die afgesloten was . Werkte dan vijf jaar 7/7 tot ik het café overliet 1999 . Starte een nieuwe tattoo studio bij ons thuis Bosstraat , Zele 2000, na jaartje begon ik te Gent 2001 Geldmunt 35 ,, Ace & Dice Tattoos ,, we verhuisden in 2013 naar deze locatie Geldmunt 59 op mijne hoek . Het piercen begon drukker te worden en ik veranderde paar jaar terug naar Piercing Studio en Small Tattoos. Heb enorme liefde voor Tattoos , maar dan het oudere toen alles nog ambacht was , leren naalden solderen , machines afstellen . Dertig jaar werkte ik met trots en de kleurnaald , bijna de helft van mijn leven , en ik voor mezelf uitmaakte ik stop met tattoos zette op moment waar ik mij het beste voel . Dus dit hoofdstuk sluit ik af , doe nog wel bijwerkingen en afwerkingen , bestaande afspraken tot eind 2024 . Piercen zal nog tijdje doorgaan want dit is ook mijn leven en trots . Dit als den Gentse Piercer …,