28/11/2020
Prachtig gebaar van Annick Dewitte uit Sluis Nederland 🇳🇱
Beste zuiderburen,
Het moet ons van het hart....
Wij zijn een kapsalon in Sluis vlak aan de Belgische grens.
Sinds jullie gedwongen sluiting krijgen we ontzettend veel aanvraag van klanten uit jullie land.
Er zijn dus veel klanten waarbij het haar belangrijker is dan de coronacrisis waar we met zijn alle in zitten, ik vraag me dan oprecht af of deze gedwongen sluiting wel zin heeft....
Jullie hebben een salon of zijn daar werkzaam in. We houden allemaal van het kappersvak!
Het ligt ons dan ook zwaar om te moeten toe kijken hoe jullie al jullie harde werk van voorgaande jaren in rook te zien opgaan.
Wij hebben daarom besloten om geen Belgische nieuwe klanten aan te nemen en daardoor hopen we jullie een steuntje in de rug te geven.
Ook hopen we dat meer Nederlandse collega's dit besluit zullen volgen.
Want tenslotte samen staan we sterk!
Hou vol! Blijf gezond!
We denken aan jullie!
Anniek en Melissa