03/05/2026
Donderdag was de laatste stagedag van Caro.
Afscheid nemen van een stagiair valt altijd wat zwaar, maar we maakten er toch een gezellige, zonnige middag van samen 😎 🍴 ☀️.
Charmant
Attent
Rationeel
Opgewekt
Voor de letter O had ze zelf zeker “Onhandig” ingevuld 🤣. Maar zie eens wat een prachtige handwerkjes ik als afscheidscadeau kreeg : een schets van ons twee op een van onze middagwandelingen, en een adembenemend mooie zelf gehaakte zonnebloem 🌻 !! Dat kan toch alleen een super handig mens maken !?!
Lieve Caro,
We waren niet voorbestemd voor elkaar, maar door een toeval kruisten onze wegen.
Wat ze noemen : een geluk met een ongeluk. 😇
Ik ben blij dat ik jou nog 600 uren mocht begeleiden, en mijn steentje heb kunnen bijdragen om van jou een kritisch denkende, toegewijde apotheker te maken.
Blijf vertrouwen en geloven in jezelf !
Liefs,
Annick ❤️💚