24/05/2026
🍕☀️ Wat een fantastische middag! ☀️🍨
Met onze leefgroep werden we hartelijk uitgenodigd bij Peter, de broer van onze bewoonster Hilde, om samen te genieten van een heerlijke pizzalunch in zijn gezellige tuin. De pizza’s werden vers gebakken in zijn grote authentieke pizzaoven… en dat hebben we geweten: superlekker! 😍🔥
Ook familie van Hilde was erbij, samen met enkele collega’s en directeur Bart die vrijwillig mee kwam genieten van deze fijne namiddag. De sfeer zat meteen goed: lekker eten, veel gezelligheid en heel wat gelach. 😊
En alsof dat nog niet genoeg was, werden we ook nog verwend met een heerlijk ijsje als dessert, met vers fruit, chocoladesaus en slagroom. 🍨🍓🍫
Een grote dankjewel aan Peter en alle aanwezigen voor de warme ontvangst en de fijne momenten samen. We hebben er allemaal enorm van genoten!