10/10/2024
tegenwoordig is er een dag voor van alles, ik volg het niet altijd, maar deze vind ik HEEL belangrijk
Want als het niet goed zit in uw bolleke:
- krijg je veel meer lichamelijke klachten, wat dan weer kan uitgroeien tot een chronische ziekte, kortom je voelt je fysiek slecht 🤧🤮😟❤️🩹
- krijg je veel meer discussies en negatieve energie tijdens interacties met anderen (dus conflicten op je werk, ruzies met familie/vrienden) 😳🤬😤🤯🫨
- krijg je het idee dat jou precies niks lukt of super hard werk is om te realiseren, wat dan ook mega demotiverend is om door te zetten 😥😵
Je kan van alles doen: ademhalingsoefeningen, wandelen in de natuur, yoga, mediteren, in bad relaxen, sommigen zitten dan graag verstopt achter een boek of juist zich afreagerend met een boxbal, .... 🤲💪
Ik gebruik EFT.
Enkele meridiaan punten met je vingertoppen (nee, niet met naalden!!) zachtjes tikken én je kan binnen enkele minuten weer helder denken, je voelt je rustiger en veerkrachtiger, je stimuleert je immuunsysteem en je kan weer volop verder werken aan je gewenste toekomstpad. 🤗
Maar wat jij ook doet om je beter te voelen in je koppeke, zolang je er beter door in balans komt, is het fantastisch! Goed bezig!
Verzorg jezelf, ook mentaal! En de wereld wordt een fijnere plek.
❤🧠👏🥳