20/06/2026
☀️ Het wordt een warme dag… en misschien zelfs een warme week!
Probeer vandaag extra goed naar je lichaam te luisteren. Of oefen er gewoon in. Ik doe alvast mee. 😉
Draag de kleren waarin jij je goed voelt. Een shortje, een luchtige broek of toch iets langer? Alles is goed, zolang het goed voelt voor JOU!
Eet waar je zin in hebt en wat je lichaam nodig heeft. Is dat een ijsje? Geniet er dan vooral van. Ook een ijsje is helemaal oké. 🍦
Beweeg wanneer en hoe het voor jou prettig voelt. Misschien een ochtendwandeling, een rustige fietstocht of gewoon even de schaduw opzoeken.
En vergeet niet te drinken. 💧
Je lichaam zal je dankbaar zijn!
Geniet van het zonnetje, zorg goed voor jezelf en maak er een fijn weekend van!
Liefs,
Kimberly