15/06/2026
Kom je mee bewegen op donderdagvoormiddag in het Verloren Bos in Lokeren?
Het gaat echt over beweegplezier ervaren, soepelheid en meer energie voelen in je lichaam.
De oefeningen zijn niet belastend voor het lichaam, ik pas ze aan bij klachten, dus iedereen is welkom!
Tot in oktober kan je me elke donderdagochtend vinden aan het kasteel in het Verloren bos in Lokeren van 9.30 tot 11u.
Tot binnenkort?
Dus:
- elke donderdag van 9.30 tot 11u
- 15 euro per sessie
- breng zelf een m***e en een dik boek mee
- Aardeken 1 in Lokeren (parkeren Verlorenboslaan of sportlaan door werken)
- Enkel bij felle regen gaat de les niet door
Inschrijven kan hier: https://praktijk-voor-zelfzorg.odoo.com/event