We werken dus achter een gesloten deur. Dit om nog beter werk te leveren en de nodige rust te kunnen bieden aan onze klanten. Gelieve dus niet meer in de shop langs te komen tijdens de week, je staat jammer genoeg voor een gesloten deur. wil je graag een afspraak of een bespreking? Stuur dan even een mailtje via de website en we bekijken samen wanneer je wel kan langskomen. M
Tattooëren gebeurt ui
teraard enkel op afspraak en wachttijden lopen op tot zijn enkele maanden. Als je vragen hebt kan je ons steeds contacteren via de website. Wil je zeker weten of je bij ons terecht kan? Stuur gerust eerst je idee door zodat we kunnen zien of dit bij onze stijl past. Gewoon het contactform invullen en we proberen je mailtje zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Tot binnenkort en hartelijk bedankt voor het jarenlange vertrouwen in onze shop! Wim & Marjolein
******************************************************************
Tattooing only after appointment, no walk-ins and keep in mind that we have a waitinglist of a couple of months. If you have any questions, you can contact us through the contactform on our website. (www.duckarttattoo.be)
See you soon,
Wim & Marjolein