27/02/2021
Beste klanten,
Maandag is het zover. Dan open ik weer met veel plezier de deur voor jullie!
Om alles in alle veiligheid te laten verlopen, geef ik jullie graag een overzicht van het 'Corona-huisreglement'
* 🕐 Kom op het afgesproken uur. Indien de deur nog gesloten is, wacht dan nog even in de auto of buiten. Ik kom u halen.
*🙋♀️ Kom alleen. Ook al heeft uw partner/kind/zus/vriend(in)/broer,... net na u een afspraak, dan wacht deze persoon buiten of in de auto.
!!Mensen die assistentie nodig hebben, mogen tot op hun plaats begeleid worden!!
*😷 Het dragen van een mondmasker is, uiteraard, verplicht! Enkel CE-goedgekeurde chirurgische maskers zijn toegelaten. Deze kunnen ter plaatse aangekocht worden.
!!Tijdens bepaalde behandelingen mag het mondmasker verwijderd worden, maar dan wordt er absoluut NIET gesproken!!
*🤲 Nadat u binnen gekomen bent, wast en ontsmet u de handen. Alles is voorzien.
*🚾 Het toiletgebruik is nog steeds verboden.
*💶 Het gebruik van de bancontactapp is ten zeerste aangeraden. Deze app kan op elke smartphone gedownload worden en is een veilige betaalwijze.
*🤒 Ben je ziek (geweest) of wacht je nog de resultaten van een Covid-test af, wees dan zo hoffelijk om mij hiervan op de hoogte te brengen. We verplaatsen uw afspraak naar een latere datum. Zo vermijdt u dat ikzelf in quarantaine moet en bijgevolg heel veel klanten moet annuleren.
Ook ik zal me houden aan de volgende regels:
*😃 Ik zal jullie steeds met de grote glimlach ontvangen, ook al zal deze verstopt zijn.
*🧹🧤🧽 Ik zorg ervoor dat jullie in een propere, ontsmette omgeving ontvangen worden.
*🌬️ Tussen elke klant voorzie ik voldoende tijd om de ruimtes goed te verluchten.
Hopelijk hebben jullie er allen evenveel zin in als ik?! Nog even genieten van het weekend en dan vlieg ik er vollenbak weer in.
🍀 Take care 🍀
Mélissa 😘