30/03/2024
BEDANKT BEDANKT BEDANKT !!❤️❤️❤️
Dikke merci aan alle klanten die de afgelopen dagen, weken, maanden en jaren zijn langsgekomen! Het deed enorm veel deugd om iedereen nog een “laatste” keer te verzorgen in Bellini!
Na 12 jaar is het zo ver, het zit erop!
Ik wil graag iedere klant bedanken voor de vele babbels, lachmomenten, maar ook soms de mindere momenten waar ik af en toe al eens (onverwacht) afscheid moest nemen van iemand.
Vele klanten hebben mij gekend van bij de start, pas van het school, mijn eerste job. En nu 12 jaar later, gegroeid als persoon, maar ondertussen ook mama van 2 kindjes!
En natuurlijk ook bedankt aan Stefaan om mij al die jaren te steunen en het vertrouwen te geven om Bellini verder te zetten!
Ik kijk uit naar mijn nieuwe uitdaging, met veel passie en liefde voor het vak werk ik verder bij 🤍
Misschien tot binnenkort en nog eens een dikke merci!
Olivia (van Bellini)😉