26/03/2026
En el marc de i amb motiu del Dia Internacional de la Dona, posem en relleu la professió com una realitat profundament feminitzada i a reivindicar la importància d’incorporar-hi perspectiva de gènere.
Per això hem entrevistat a dues infermeres de generacions molt diferents per veure com hem evolucionat i quins temes ens queden per reivindicar. La trobada conjunta és protagonitzada per la Dra. , infermera referent i membre del Grup 65 i , docent i infermera de Geriatria i Cures Pal·liatives, membre del JOIN.
Ja disponible l’entrevista completa al nostre canal de Youtube.