29/05/2026
Avui diem gràcies. 💙
Acomiadem la Montse Blanes, directora de l'Institut Hospital del Mar FP Sanitària durant els darrers 8 anys, amb l'afecte i l'agraïment de tota la comunitat educativa.
8 anys de creixement sostingut, de nous reptes assumits, de projectes engegats amb valentia i de fites aconseguides en equip. 8 anys de formació professional de primer nivell, sempre connectada amb la realitat del sector sanitari i sociosanitari.
Però sobretot, 8 anys de persones. D'un equip cohesionat i compromès, de riures compartits, d'acompanyament en els moments difícils, i d'una cultura de centre que la Montse ha contribuït a construir dia a dia.
Ara, ben merescudament, inicia una nova etapa vital. La jubilació d'una professional que ha donat molt a la Formació Professional i que deixa al centre una empremta que no s'oblida.
Gràcies per tot, Montse. Que gaudeixis molt d'aquesta nova etapa! ✨