22/05/2026
🌊🚵🏻♂️🏃🏼♀️ ONCOTRIATLÓ 2026
Tenim a punt el neoprè, la bicicleta i les vambes per a un nou repte: l'Oncotriatló!
Aquest diumenge hi participarem amb 2 equips, per una causa que ens mou a tothom: donar suport a la lluita contra el càncer.
I ho farem possible amb els donatius aconseguits a la 1a Marxa de la Dona de Torroella de Montgrí que vam organitzar amb el Club Esportiu Trail Running Montgrí.
💟 Ho vam anunciar, era un objectiu aquest any, i ens satisfà poder estar a Llançà aquest cap de setmana, gràcies a vosaltres!
Amb el suport de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí i de totes les persones, familiars i amistats que ens recolzeu, ens estrenem en aquest esdeveniment esportiu i solidari organitzat per l'Oncolliga.
Ens han explicat que és una prova divertida, ràpida i que ens ho passarem molt bé. Doncs a això anem, a gaudir-ne i a seguir sumant braçades i quilòmetres solidaris.
Encara sou a temps de col.laborar i engrandir el donatiu:
Dorsal 1️⃣1️⃣. Petit Montgrí amb Ritme
Dorsal 1️⃣6️⃣. Petit Montgrí Dona
Som-hi!
🫶🏻 Junts, juntes contra el càncer!
llanca