14/07/2018
HOX HOX!!!!
Westhill Ink jää tällä päivämäärällä kesälaitumille =)
Kaunis KIITOS kaikille asiakkaillemme mahtavasta alkuvuodesta!
Kevyen kesätauon jälkeen jatkamme toimintaa uusissa tiloissa joista ilimotellaan lähemmin täälä myöhemmin.
Ajanvarauskirjat on hetkisen kiinni, m***a tiedusteluihin, hinta-arvioihin jne vastailemme mielellämme entiseen tapaan =)
Kesäisin terveisin: Janne