29/04/2026
Minulta usein kysytään, miksi puhun niin paljon hiusminimalismista. Pääsin kertomaan vastaukseni ,kiitos siitä!
Vastaus on yksinkertainen: koska liian moni nainen on opetettu uskomaan, että kauniit hiukset vaativat jatkuvaa ylläpitoa, kiirettä ja loputonta kierrettä.
Tyvikasvu näkyy? Aika varata uusi aika.
Sävy haalistui? Uusi käsittely heti.
Hius tuntuu kuivalta? Lisää kaikkea.
M***a entä jos aito ja ajaton kauneus ei synnykään jatkuvasta korjaamisesta?
Olen nähnyt, miten moni asiakas huokaisee helpotuksesta, kun hiukset näyttävät hyvältä vielä kuukausien päästä. Kun elämä ei enää pyöri seuraavan kampaamoajan ympärillä. Kun hiukset tuntuvat ”vain omilta”. 🤍
Ehkä suurin ylellisyys tänä päivänä ei ole se, että käy useammin. Vaan se, että käy silloin kun se tuntuu hyvälle.
Sitä on HIUSMINIMALISMI. Aikaa valita, huoltaa ja ennakoida. Koska elämässä on niin paljon muutakin.
🤍 Essi & Pärla Helsinki