Wirkee

Wirkee WIRKEE tarjoaa yrityksille ja yksilöille hyvinvointipalveluita 💚

Mahtavaa kuukauden ensimmäistä maanantaita! Ja vielä pitkän viikonlopun jälkeistä sellaista ✨Täällä myös sairausloman jä...
04/05/2026

Mahtavaa kuukauden ensimmäistä maanantaita! Ja vielä pitkän viikonlopun jälkeistä sellaista ✨

Täällä myös sairausloman jälkeistä maanantaita, joten akut on 1000% ladatut. On tullut nukuttua, pötköteltyä, tupsuteltua kotona ja puuhailua kaikenlaista rauhallista, palauttavaa ja rentouttavaa. Ja on kyllä tehnyt hyvää. Välillä pakkohidastaminen on just sitä mitä tarvitsee, vaikka mieli alkuun muuta huutelikin. Kesti muutama päivä ennenkuin sai rauhoituttua ja asetuttua. Ja sitten olikin vain ihanaa 💚

Nyt alkaakin vauhtiviikot, jotka kestää juhannukseen, joten siinäkin mielessä tuli hyvään rakoon.

Toivottavasti sä teit myös asioita, jotka palautti sua arjesta ja olet nyt valmis viikkoon alut ladattuna. Jos et, niin onko jotain mitä voisit tehdä erilailla helatorstai- viikolla, jossa potentiaalinen uusi mahdollisuus rentoutua kunnolla? 🤔

Aurinkoa sun viikkoon ☀️💚 Mä olen niin kiitollinen työstä mitä saan tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ja myös siitä kuin...
13/04/2026

Aurinkoa sun viikkoon ☀️💚 Mä olen niin kiitollinen työstä mitä saan tehdä ihmisten hyvinvoinnin eteen ja myös siitä kuinka hyvässä fyysisessä (sekä henkisessä) kunnossa itse olen.

Olin eilen Hyvinkäällä Hyvinvointimessuilla pitämässä liikkuvuushaasteita. Vähän järkytyin, koska tosi monella ihmisellä oli haasteita nostaa kättä, mennä kyykkyyn tai nousta lattialta ylös. Muikkarina, että liike on lääke ja kivun kanssa ei pidä elää. Hoitakaa itsenne kuntoon ja pitäkää itsenne liikkeessä!! Meillä oli kuitenkin loistavia keskusteluja ja toivottavasti ihmiset, jotka kävi mun pisteellä, sai pientä innostusta ja motivaatiota liikkumiseen.

Ihania kohtaamisia 💚

Tänään liikutaan Circuit Flow- porukkaa ja sen jälkeen itseäni golfkurssilla. Mitä liikuntaa sun päivään sisältyy?

☀️☀️☀️ sun viikkoon!

Toukokuussa taas mennään! Rento, hauska ja superkannustava porukka kerääntyy toukokuun alusta Sveitsin rappusiin 🍑MAANAN...
06/04/2026

Toukokuussa taas mennään! Rento, hauska ja superkannustava porukka kerääntyy toukokuun alusta Sveitsin rappusiin 🍑

MAANANTAISIN klo 18.30-19.30

Kaikki mahtuu mukaan ikään, kuntoon tai sukupuoleen katsomatta, kunhan kävellä pystyt! Jokainen tekee oman kunnon ja tunnon mukaan, tarvittaessa varioidaan liikkeitä juuri sinulle sopivaksi.

Meillä on paras porukka ja just sä sopisit mukaan myös 💚

MA klo 18.30-19.30 Sveitsin raput

89€ / alkukesä 8krt (4.5-22.6.)

109€ / loppukesä 10krt (2.8-5.10.)

179€ / koko kausi 18krt 4.5-5.10.2026 (ei ajalla 23.6-2.8.2026)

130€ / 10- kerran kortti

14€ / kertakäynti

Maksutapoina käy verkkomaksu, Smartum, e-Passi, Edenred ja lasku. Kevättarjouksena tämän viikon -20% KEVÄT2026 ☀

Lisäkysymykset, av yv [email protected], p. 040 540 6636 😎

Nähdään rapuissa! Ja hei tänään spessumahis klo 18-19 kertamaksulla kauden etkot! ✨

Mulle toimiva resepti rentoon pääsiäiseen:🐶 Koirat hoitoon👫 Perheen kanssa kylpylään💦 Muutama saunarituaalin veto pe ja ...
06/04/2026

Mulle toimiva resepti rentoon pääsiäiseen:

🐶 Koirat hoitoon

👫 Perheen kanssa kylpylään

💦 Muutama saunarituaalin veto pe ja la + muuten saunomista paaaaljon

😋 Hyvää ruokaa

😴 Unta keskimäärin 9h/yössä

💪 Treeniä (pilates, pyyhetekniikka, kuntosali, fudis, metsälenkit)

💻 Kauan odottaneet konehommat pois alta

✨ Puuhailua kotona, koirien rapsutusta ja ikkunasta ulos tuijottelua

Toimii todella hyvin! Mä palaudun paljon paremmin puuhailemalla ja tekemällä asioita, kunhan ei ole kovin aikataulutettua eikä edes kauhean pakollista.

Pääsiäinen on ehkä mun lempparipyhä! Aina vähän yllättäin, tarpeellinen tauko kevääseen ☀️

Ainoa miinus on, että perheestä 1/4 🤮, joten katsotaan tuleeko pidempikin pääsiäisvapaa...

Mahtavaa maanantaita! 💚✨Onko muita, joiden mielestä maanantaissa on jotakin maagista? Maanantai on mulle aina jonkun uud...
30/03/2026

Mahtavaa maanantaita! 💚✨

Onko muita, joiden mielestä maanantaissa on jotakin maagista?

Maanantai on mulle aina jonkun uuden aloitus, joo eli sen viikon 🫣, m***a myös mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä. Vaikka edellinen viikko olisi ollut millainen, niin tämä viikko voi olla täysin toisenlainen. Sä voit tehdä parempia valintoja sun hyvinvoinnin suhteen ja sä voit tehdä asioita erilailla kuin edellisviikolla.

Mitä ei kannata tehdä, on edellisen viikon epäonnistumisten ja huonosti menneiden asioiden muistelu tai surkuttelu. Uusi viikko ja uudet kujeet, uudet mahdollisuudet ja uudet valinnat!

Mä oon tosi innoissani tästä viikosta, koska A) sen pitäisi olla pitkästä aikaa hieman rauhallisempi B) mulla on tosi kiva tapaaminen tänään ja innostavia töitä C) viikonloppuna pääsee taas saunamestaroimaan D) luvassa myös rentoilua perheen kanssa E) uusi treeniviikko alkaa (kuntosalia, futsalia, barrea, lenkkiä ja fudista ainakin ohjelmassa)

Ihanaa uutta viikkoa ja maanantaita 💚✨

Osoite

HämeenKatu 21-23
Hyvinkää
05800

Puhelin

+358405406636

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Wirkee :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa