04/05/2026
Mahtavaa kuukauden ensimmäistä maanantaita! Ja vielä pitkän viikonlopun jälkeistä sellaista ✨
Täällä myös sairausloman jälkeistä maanantaita, joten akut on 1000% ladatut. On tullut nukuttua, pötköteltyä, tupsuteltua kotona ja puuhailua kaikenlaista rauhallista, palauttavaa ja rentouttavaa. Ja on kyllä tehnyt hyvää. Välillä pakkohidastaminen on just sitä mitä tarvitsee, vaikka mieli alkuun muuta huutelikin. Kesti muutama päivä ennenkuin sai rauhoituttua ja asetuttua. Ja sitten olikin vain ihanaa 💚
Nyt alkaakin vauhtiviikot, jotka kestää juhannukseen, joten siinäkin mielessä tuli hyvään rakoon.
Toivottavasti sä teit myös asioita, jotka palautti sua arjesta ja olet nyt valmis viikkoon alut ladattuna. Jos et, niin onko jotain mitä voisit tehdä erilailla helatorstai- viikolla, jossa potentiaalinen uusi mahdollisuus rentoutua kunnolla? 🤔