31/12/2025
✨️ Kiitos kaikille vuodesta 2025, tää vuosi oli aivan mieletön!!
Miun vaihtelevan työuran aikana tatuoiminen on ollut ainut työ, jossa oon viihtynyt näin pitkään. Tammikuussa tulee kuusi vuotta siitä kun oon aloittanut kevytyrittäjänä, ja neljä vuotta siitä kun jättäydyin yhteiskunnan ulkopuol... siis palkkatöistä pois ja aloin kokopäiväiseksi yrittäjäksi.
Tää viimeisin vuosi on ollut poikkeuksellinen monessakin asiassa. Oon vihdoinkin uskaltautunut enemmän omien ympyröiden ulkopuolelle, ja tänä vuonna oonkin kiertänyt tatuoimassa mm. Porissa, Sastamalassa, Saariselällä ja Inarissa. Oon tavannut paljon uusia ihmisiä ja saanut tätä kautta jopa uusia ystäviäkin ❤️
Viime keväänä aloitin myös opiskelun, 15 vuoden tauon jälkeen. Työn ja opiskelun yhdistäminen on ollut omanlaisensa haaste, m***a ainakin opettavaista. Tammikuussa aloitankin sitten toisenlaisella aikataululla työskentelyn, joten jospa se toisi taas lisää jaksamista arkeen ja tilaa luovuudelle ja liikunnalle.
Erityisesti haluaisin kiittää teitä asiakkaita siitä, että ootte niin sydämellistä porukkaa. Moni teistä on sanonut että ihan kun terapiassa kävisi, kun miun penkkiin istuu. Se on miusta tosi ihana kuulla, ja yhtä ihanaa on se, kun miusta itsestä tuntuu välillä samalta. Etenkin vakkariasiakkaiden kanssa käydään läpi ilot ja surut, juhlitaan onnistumisia ja potkitaan toisiamme perseelle että tehdään niitä muutoksia elämään mitä oikeasti tarvitaan.
Kiitos siis teille kaikille asiakkaille, kollegoille ja muille uteliaille jotka seuraatte tätä miun yritteliästä räpiköintiä vuodesta toiseen!
Toivotan teille kaikille onnistumisia, iloa ja onnea ensivuoteen! ✨️❤️