Kaurisaho Tattoo

Kaurisaho Tattoo Yhteystiedot, kartta ja reittiohjeet, yhteydenottolomake, aukioloajat, palvelut, arvostelut, kuvat, videot ja ilmoitukset Kaurisaho Tattoo, Tatuointi- ja lävistysstudio, Vanha Valtatie 20, Joensuu :ltä.

Se on jotenkin hassua huomata, kuinka ainakin omassa kalenterissa tulee usein vastaan päiviä, kun on esimerkiksi pelkkiä...
11/06/2026

Se on jotenkin hassua huomata, kuinka ainakin omassa kalenterissa tulee usein vastaan päiviä, kun on esimerkiksi pelkkiä lineworkkeja, toisena päivänä eläinaiheita ja sitten on koko päivä väritatskoja 😄

Ja sen on oltava sattumaa, koska nykyään miun ajanvaraus toimii niin, että te asiakkaat valitsette suoraan listasta itselle sopivan ajan, enkä mie itse mitenkään ajattele että millaisia hommia on minäkin päivänä!

Onko muut tatuoijat huomanneet samaa? Onko tää jotain taikuutta?

💙 Keväällä pääsin tekemään tän asiakkaan toiveen mukaisen ponitatuoinnin, jolla todellakin on merkitys. Syöpä koskettaa ...
22/05/2026

💙 Keväällä pääsin tekemään tän asiakkaan toiveen mukaisen ponitatuoinnin, jolla todellakin on merkitys.

Syöpä koskettaa meitä tavalla tai toisella m***a kertaa elämän aikana, ja miusta on ollut ihana huomata kuinka rohkeasti siitä nykyään puhutaan.

Oireet voi pelottaa ja hävettää, m***a tärkeintä on, ettei niitä sivuuta. Käykää joukkoseulonnoissa, mammografioissa ja menkää ajoissa lääkäriin, jos itsellä on jotain oiretta mikä mietityttää. Ja puhukaa myös läheisille jos huomaatte heissä muutoksia.

Kiitos että luotit minuun tässäkin projektissa, ja kiitos että jaat tietoisuutta suolistosyöpäasioissa! 💙

Ensimmäistä kertaa pääsin tekemään goottikirkkoa tällä tyylillä! Luojan kiitos oon nykyään sen verran moderni, että miul...
04/05/2026

Ensimmäistä kertaa pääsin tekemään goottikirkkoa tällä tyylillä! Luojan kiitos oon nykyään sen verran moderni, että miulla on siirtokuvatulostin 🤣

Tälle suunniteltiin jo jatkoakin ja oon siitä aivan täpinöissäni 🤩

Otetaanko hetki ja ihastellaan orvokkeja ja kurjenmiekkoja? Tästä tatuoinnista tulee niin mieleen kevät! Ollaan tän ihan...
29/04/2026

Otetaanko hetki ja ihastellaan orvokkeja ja kurjenmiekkoja? Tästä tatuoinnista tulee niin mieleen kevät!

Ollaan tän ihanan kanssa tehty vaikka minkälaista projektia, ja tää on kyllä yks miun lemppareista! Toki näin sanon varmaan kaikista mitä ollaan tehty, kun ideat on aina niin hyviä.

Toukokuun kalenteri on auki ja vielä ois hyvin aikaa tehdä kukkatatska jos toinenkin, eli jos kesällä haluisit esitellä uutta parantunutta tatuointia, niin nyt ois tosi hyvä aika aloittaa projekti.

Ps. Nyt on myös se aika keväästä kun pihalla pitää tehdä jokapäiväinen kukkakierros, eli katseet kohti maata ja bongaamaan että mitä kaikkea sieltä jo nousee!

Kevät on edennyt ihan hurjaa vauhtia ja somekin on unohtunut päivittää! En oo aikoihin tehnyt pääkallotatskaa, m***a tän...
02/04/2026

Kevät on edennyt ihan hurjaa vauhtia ja somekin on unohtunut päivittää!

En oo aikoihin tehnyt pääkallotatskaa, m***a tänään vihdoin oli sen vuoro 😎 tästä tuli tosi upee vaikka ite sanonkin! Huhtikuussa ois vielä pari aikaa jäljellä millon kerkiis tehdä isompaakin projektia, esim pääkalloja ja naishahmoja 🤭

Ensviikolla kutsuukin kauan odotettu Inarin vierailu, ja toivotaan kovasti, että kelit suosisi ja pääsisin vihdoin pilkille! Pidän myös muusta ajanvarauksesta lomaa ensiviikon, joten ei kannata ihmetellä jos en vastaa viesteihin.

Ihanaa pääsiäistä, mie lähden nauttimaan auringosta ja ostamaan suklaamunia! 🐇

Hei Inari! Nyt on vihdoin sen aika kun tulen taas pohjoiseen vierailulle 😍 Tällä kertaa työpäiviä on miulla yksi vähemmä...
11/03/2026

Hei Inari!

Nyt on vihdoin sen aika kun tulen taas pohjoiseen vierailulle 😍
Tällä kertaa työpäiviä on miulla yksi vähemmän, joten aikoja on hiukan rajoitetummin tarjolla.

Laitathan ajanvarauskyselyyn mahdollisimman tarkat tiedot!

Nähdään pian ❤️

Kesätyyppi ❤️
13/02/2026

Kesätyyppi ❤️

Viime vuoden puolelta on näköjään jäänyt julkaisematta useampikin tatuointikuva 🤭 Kuten kuvista näkyy, niin teen mielell...
09/02/2026

Viime vuoden puolelta on näköjään jäänyt julkaisematta useampikin tatuointikuva 🤭

Kuten kuvista näkyy, niin teen mielelläni monentyylisiä tatuointeja. Kaikkia näitä kuitenkin yhdistää tarkat linjat ja yksityiskohdat. Yleensä isompia kuvia tatuoidessa lisäilen yksityiskohdat vasta työn edetessä, enkä luonnosta tehdessä teekään kuin suuret linjat, kun loput tehdään sitten fiiliksen mukaan ja niin että lopputulos sopii ympärillä oleviin tatuointeihin ☺️

Tää miun työskentely vaatii asiakkaalta tosi paljon luottoa, ja oonkin siitä tosi kiitollinen että saan työskennellä näin ja miulla on tyytyväiset asiakkaat 😍

No nyt on tammikuun hiljaiselo päättynyt!Tää kuukausi on samaan aikaan kestänyt ikuisuuden ja silti mennyt aivan hujauks...
27/01/2026

No nyt on tammikuun hiljaiselo päättynyt!

Tää kuukausi on samaan aikaan kestänyt ikuisuuden ja silti mennyt aivan hujauksessa. Työhommiin oon paneutunut loman jälkeen aika hissuksiin, m***a hurjasti lisääntynyt valon määrä on saanut vähän vipinää aikaan. (Kevät on täällä aivan pian!!)

Uusi työ- ja kouluaikataulu tuntuu toimivan paremmin kuin jatkuva paikasta toiseen juokseminen, joten oon toivottavasti nyt keväällä vähän vähemmän kierroksilla kuin loppuvuonna 😄

Ja hei tehtäiskö keväällä lisää musiikkiaiheisia tatuointeja? Lempibiiseistä, bändeistä tai soittimista, mitä vaan!

✨️ Kiitos kaikille vuodesta 2025, tää vuosi oli aivan mieletön!!Miun vaihtelevan työuran aikana tatuoiminen on ollut ain...
31/12/2025

✨️ Kiitos kaikille vuodesta 2025, tää vuosi oli aivan mieletön!!

Miun vaihtelevan työuran aikana tatuoiminen on ollut ainut työ, jossa oon viihtynyt näin pitkään. Tammikuussa tulee kuusi vuotta siitä kun oon aloittanut kevytyrittäjänä, ja neljä vuotta siitä kun jättäydyin yhteiskunnan ulkopuol... siis palkkatöistä pois ja aloin kokopäiväiseksi yrittäjäksi.

Tää viimeisin vuosi on ollut poikkeuksellinen monessakin asiassa. Oon vihdoinkin uskaltautunut enemmän omien ympyröiden ulkopuolelle, ja tänä vuonna oonkin kiertänyt tatuoimassa mm. Porissa, Sastamalassa, Saariselällä ja Inarissa. Oon tavannut paljon uusia ihmisiä ja saanut tätä kautta jopa uusia ystäviäkin ❤️

Viime keväänä aloitin myös opiskelun, 15 vuoden tauon jälkeen. Työn ja opiskelun yhdistäminen on ollut omanlaisensa haaste, m***a ainakin opettavaista. Tammikuussa aloitankin sitten toisenlaisella aikataululla työskentelyn, joten jospa se toisi taas lisää jaksamista arkeen ja tilaa luovuudelle ja liikunnalle.

Erityisesti haluaisin kiittää teitä asiakkaita siitä, että ootte niin sydämellistä porukkaa. Moni teistä on sanonut että ihan kun terapiassa kävisi, kun miun penkkiin istuu. Se on miusta tosi ihana kuulla, ja yhtä ihanaa on se, kun miusta itsestä tuntuu välillä samalta. Etenkin vakkariasiakkaiden kanssa käydään läpi ilot ja surut, juhlitaan onnistumisia ja potkitaan toisiamme perseelle että tehdään niitä muutoksia elämään mitä oikeasti tarvitaan.

Kiitos siis teille kaikille asiakkaille, kollegoille ja muille uteliaille jotka seuraatte tätä miun yritteliästä räpiköintiä vuodesta toiseen!

Toivotan teille kaikille onnistumisia, iloa ja onnea ensivuoteen! ✨️❤️

Osoite

Vanha Valtatie 20
Joensuu
80330

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Kaurisaho Tattoo :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa