02/09/2021
Lindo Lifestyle lopettaa yritystoimintansa lokakuun loppuun 2021 🤍
Ihanat asiakkaamme, on tullut aika päättää jotain hyvää ja kaunista.
Lindo on tullut yli 12 vuotisen tiensä päähän ja sulkee ovet lokakuun lopussa.
Hoidot on varattavissa 22.10.2021 saakka.
Päätös on monien asioiden summa, m***a etenkin henkilökohtainen. Tähän eivät ole vaikuttaneet juuri taloustilanne tai koronakaan. Lindon liiketoiminta on ollut menestyksekästä ja kannattavaa sekä vuosien aikana yritys on työllistänyt useita ihmisiä, kouluttanut uusia kosmetologeja alalle sekä tarjonnut harjoittelupaikan alalle juuri valmistuneille.
Muutos on aina vaikea, m***a nyt on kuitenkin aika mennä eteenpäin ja antaa tilaa uudelle.
Minna on tänä syksynä aloittanut opiskelut Sosionomiksi ja keskittyy jatkossa niihin.
Emilia jatkaa opintojaan Palautumisvalmentajaksi ja syventyy jatkossa enemmän omaan ja muiden hyvinvointiin.
Kiitos teille ihanat asiakkaamme, ketkä olette mahdollistaneet työmme kauneuden ja ihonhoidon parissa nämä kaikki vuodet!
Vielä on mahdollista varata aikoja aina sinne 22.10.2021 saakka.
❣️Erityishuomio teille kenellä on lahjakortti tai olette ostaneet lahjakortin, hoidot on varattavissa 22.10.2021 saakka. Sen jälkeen lahjakortit korvataan tuotteilla.
”Olen kiitollinen siitä, että olen ja olemme yhdessä muiden lindolaisten kanssa saaneet palvella kauneuden parissa kotkalaisia jo yli 12 vuoden ajan. Vuosien varrella kaikki kohtaamiset, uudistukset ja yrityksen kehittäminen ovat olleet inspiraationi lähde yrittäjyydelle. Nyt täytyy kuitenkin todeta, että Kotkaan kauneushoitolan perustanut 23-vuotias Emilia on myös vuosien varrella muuttunut ja unelmat elämästä sen mukana. Näin kahden pienen lapsen äitinä näkee myös elämän vähän uudesta kulmasta ja sen mihin haluaa elämässään keskittyä. Lindo(tai RVB Beauty Clinic Kotka) on kuitenkin ollut ”se ensimmäinen lapseni” ja kohta on aika haikeana vilkuttaa sille ovelta ja toivottaa hyvää matkaa.
Suuret kiitokset teille asiakkaille kaikista näistä vuosista ja päätetään Lindon tarina kauniisti, yhdessä!”
❤️: Emilia