03/06/2026
Moni ajattelee, ettei kesällä kannata aloittaa hyvinvointijaksoa.
Tulee grillattua.
Syödään jäätelöä.
Lomarytmi on erilainen.
Ehkä aloitan sitten elokuussa.
M***a hyvinvointi ei vaadi täydellisyyttä.
Kesä voi olla hyvä hetki tehdä hyvinvointisatsaus itseesi. Lomalla stressi voi laskea, uni voi parantua ja omalle hyvinvoinnille voi löytyä enemmän tilaa.
https://www.movelife.fi/