31/10/2022
Tänään sykähdytti. Aamulla töihin lähtiessä mietin, että on opettamieni hierojien erikoisammattitutkinnon viimeinen lähipäivä. Olin ajatellut sanoa jotain mukavaa päivän päätteeksi, m***a meikäläinen yllätettiinkin. Osa opiskelijoista on raahustanut (menestyksekkäästi) mukanani jo vuodesta 2020, läpi tenttien, munkkilatinaa viuhuvien diaesitysten ja koronakurimusten.
Tänään nämä ryhmämme alkueliöt muisti mua ihanilla paikallisherkuilla, viidestä eri Suomen kaupungista: Lappeeenranta, Jyväskylä, Lahti Porvoo ja Hollola. Iloilla voin muistella teitä aamupuuron ja kahvin äärellä, ruokaa laittaessa, sekä herkkukaappia aukoessa. ♥️ Te olette tarkalla korvalla kuunnelleet myös mun ruokajuttuja, olen siitäkin niin kovin ylpeä.
Toistaiseksi tiemme tänään erkanivat. En saanut kauniita sanoja sanottua, m***a sisimmässään jokainen opiskelija tietää kuinka hieno matka ollaankaan yhdessä tallattu. Toivottavasti pian taas tavataan "vanhojen" ja uusien opiskelijoiden kanssa! 🤗
P.s. hyvää opetusta saa myös ilman lahjuksia. 😘