03/05/2026
Pidennetty viikonloppu takana. Se on sisältänyt paljon tärkeitä ihmisiä ja merkityksellisiä keskusteluja. Matkalaukku on taas paljon täydempänä❤️
Pitkän talven jälkeen suomalaisia on hellitty uskomattomalla lämmöllä ja auringolla☀️ Lähipiirissäni vapun juhlinta on perinteisesti toteutettu isolla ystäväporukalla, joka on viime vuosikymmenten aikana kaksinkertaistunut uuden sukupolven myötä.
Tänä vappunna terapiatila sai ystäviltäni ikkunalaudalleen tarkkaan harkitun muistamisen. Raumalaisen kuvataiteilijan Heli Väisäsen taidetta. Niin kaunis ja kauniimpi oli tarina ja ajatus muistamisen takana, kiitos!🙏🧡
Me kaikki kannamme niin paljon mukanamme🧳Joskus tulee hetki kun meidän on pakko pysähtyä tarkastelemaan matkalaukkumme sisältöä. Ehkä siinä hetkessä olemme valmiita vaihtamaan sen jo pienempään, emme halua kantaa enää kaikkea sitä matkallamme, m***a emme tiedä miten kaikesta pystymme luopumaan. Löydämme itsemme myös tienristeyksestä, jossa tiet jatkavat eri suuntiin - kaiken entisen yhdistävää tietä ei enää ole valittavana.
Me kaikki tarvitsemme rakkautta, kohtaamisia, kuulluksi tulemista ja hyväksyntää. Ystäviä ja läheisiä.
Matkalaukussa on usein myös kaikkea tätä, kauniita muistoja ja matkan varrella kerättyjä rikkauksia. Oma matkalaukkuni on nyt täynnä sitä tärkeintä, kiitos❣️