18/06/2026
Meillä Nurmeksen apteekissa alkaa syksyllä uusi, upea luku! Eilen 17.6.2026 Fimean valvontalautakunta valitsi meille uuden apteekkarin, joka aloittaa kesän jälkeen virallisesti pestissään. ☀️
Videolla esittelemme teille uuden apteekkarimme, Veli-Matti Surakan eli tuttavallisemmin Veltsun! Henkilökuntamme kokoontui yhteen toivottamaan hänet lämpimästi tervetulleeksi tiimiin.
Halusimme tietenkin yllättää uuden apteekkarimme heti, joten sujautimme hänen käteensä pienen tervetuliaislahjan. 🎁
Veltsu tuo mukanaan valtavasti osaamista, energiaa ja kokemusta, ja odotamme innolla yhteistä matkaamme. Nykäise ihmeessä hihasta, kun näet uuden apteekkarimme – hän odottaa jo innolla teihin tutustumista! 🤝
Toivota Veltsu tervetulleeksi jättämällä tervehdyksesi kommentteihin! 👇✨