10/06/2026
Onpas ollut tunteikas pÀivÀ!
Ollaan hoidettu jalkojen turvotuksia ja verenkiertohÀiriöitÀ, tenniskyynÀrpÀÀtÀ, suolistovaivoja, selkÀvaivoja, niska-hartiaseudun jumeja.. M***a ennenkaikkea mieltÀ, niin omaa kuin asiakkaiden.
Hoitotilanteesta tulee vakiasiakkaiden kanssa helposti hyvin luonteva ja siinÀ puolin ja toisin vaihdetaan kuulumiset ja puretaan mieleltÀ pois asioita.
Se tekee tÀstÀ työstÀ niin ihanaa!
TĂ€nÀÀn sain asiakkaalta kotiinviemisiksi hĂ€nen itse tekemĂ€n hyrrĂ€n ja olipas erÀÀn hoidon aikana oven taakse ilmestynyt myös ihana kukka toiselta asiakkaalta đș KyllĂ€hĂ€n nĂ€mĂ€ nyt niin lĂ€mmittÀÀ mieltĂ€ ja saa kyyneleet silmiin.
Kiitos kaikki asiakkaat luottamuksesta, ettĂ€ saan teitĂ€ hoitaa đ§Ą