01/06/2026
Viime perjantaina sain kuulla odotetun ilouutisen: Palautettuani yinjoogan viimeisen lopputyön sain sähköpostiini viestin:
Onnittelut yinjoogaohjaajalle! 🩷
Pitkään on porskutettu opintojen parissa välillä enemmän, välillä vähemmän. Alkuun muka varasin kalenterista aikaa joogaopinnoille, m***a huomasin aina vetäväni ruksin päälle antaessani tilaa ihanille hieronta-asiakkaille ja heidän hoitamiselleen. Pienissä paloin on kuitenkin opinnot edenneet viikonloppuisin ja iltaisin, ja tässä se kiitos seisoo 🩷
Aivan ihana matka takana ja ennenkaikkea matka on ollut parasta: Paljon oli tuttua juttua, m***a paljon sain uutta tärkeää tietoa yinjoogan maailmaan. Ennenkaikkea sain varmuutta ja luottamista uskoa itseeni ja unelmiini, rohkeutta tehdä sitä mitä kokee joka solullaan oikeaksi. Rohkeutta ja inspiraatiota välittää sitä samaa tunnelmaa, rentoutta ja hyvinvointia maailmaan, jota itse olen joogasta kokenut saavani. 🩷
Jooga on jotain, mitä en voi sanoiksi pukea. Jooga on auttanut minua niin mielen kuin kehon hyvinvoinnissa, m***a koko arjessa ja elämässä. Se on auttanut löytämään läsnäolon, kehotietoisuuden, kiitollisuuden, positiivisen, rauhan, omaan elämäänsä ja hyvinvointiinsa vaikuttamisen kokemuksen. Tämä kaikki hyvä on kummunnut sisältäni myös ympärillä oleviin ihmisiin. Olenkin saanut auttaa joogan avulla jo useita ihmisiä, niin läheisiä kuin asiakkaitakin. Miehenkin olen saanut huomaamaan joogan hyvää tekevät vaikutukset 😍👌
Monet on jo kysyneet, milloin alan ohjata joogaa. En oo halunnut lähteä ohjaamaan ennen kuin saan virallisen tutkintotodistuksen. Siksi todistuksen saaminen on itselle tosi merkkittävä juttu: Nyt on virallisesti kaikki ovet avoinna ideoille. Aika näyttää, milloin ja missä muodossa annan jooga-inspiraationi kummuta leppuutuspalvelujeni piiriin, m***a voin melkein luvata, että näin tulee tapahtumaan, toivottavasti aika piankin 🩷🙏
Kerrohan kommenteissa, onko jooga sulle tuttua, tärkeetä ja rakasta vai uutta, vaikeeta tai kenties jopa vähän "jännittävääkin"? ❤️