Hyvinvointila Eeva Näreaho tmi

Hyvinvointila Eeva Näreaho tmi Kalevalaista jäsenkorjausta, yli viidentoista vuoden fysioterapiataustalla.

Tulevana sunnuntaina Hyvinvointilan tiloihin tulee nuoruuden ystäväni Puolakan Katja tekemään kraniosakraaliterapiaa. Pi...
18/05/2026

Tulevana sunnuntaina Hyvinvointilan tiloihin tulee nuoruuden ystäväni Puolakan Katja tekemään kraniosakraaliterapiaa. Pitkän linjan ammattilainen, joka vuosia on myös kouluttanut niin Suomessa kuin maailmalla uusia tekijöitä, pääsääntöisesti ottaa Etelä-Suoman alueella ja Loviisassa asiakkaita vastaan.
Olen ollut käsiensä alla monesti ja lämmöllä voin suositella tätä lempeää hoitomuotoa kokeiltavaksi ❤️

Hoitoaikoja tarjolla su 24.5. klo 12:30-19 välille. Vastaanoton kesto on noin tunti ja hinta 100 € (sis.alv).

Ajanvaraukset viestillä: 0400 636 336 / Katja

Vapaita aikoja tarjolla;

12:30-13:30
13:45-14:45

15:30-16:30
16:45-17:45
18:00-19:00

Heipat Hyvinvointilalta ja terveiset Peurungasta. Nyt jo toki minilomalta palattu työhuoneelle, m***a viime viikolla vie...
18/05/2026

Heipat Hyvinvointilalta ja terveiset Peurungasta. Nyt jo toki minilomalta palattu työhuoneelle, m***a viime viikolla vietin useamman päivän kouluttautumassa Peurungan kylpylässä. Vuosittaiset koulutukset meille kalevalaisen jäsenkorjauksen kouluttajille, ovat aina antoisia ja innostavia. Useamman lääkärin luentoja, ryhmätöitä, Kansanlääkintäseuran ajankohtaisia asioita puheenjohtajan esittelemänä, yhdessä jakamista ja toki verkostoitumista.
Mieletön luonto, maukas ruoka ja upeaa taidetta kylpylän seinät pullollaan 🤩
Kouluttautuminen tuo myös innostusta ihan tähän omaan arkiseen aherruksen!

Puheluita ja viestejä liuta odottamassa vastaamistaan, vietin siis muuten lomaa loppu viikon ja silloin ei puhelin tai kalenteri ollut esillä 💚

-Eeva-

Heipat Hyvinvointilalta ja kiitokset tästä(kin) viikosta! Ihanaa äitienpäivää kaikille sitä viettäville❣️Reilut 20 asiak...
08/05/2026

Heipat Hyvinvointilalta ja kiitokset tästä(kin) viikosta!
Ihanaa äitienpäivää kaikille sitä viettäville❣️

Reilut 20 asiakasta pääsi käsieni alle tällä viikolla ❤️. Edustettuna muun muassa Lappeenranta, Imatra, Simpele, Parikkala, Savonlinna, Kesälahti, Joensuu jne.
Kiitos, että työ tulette. Mie lupaan tehdä oman osani.

Ensi viikolla vähemmän työhuoneella ja puhelimen päässä, käyn muutaman päivän tapaamassa kouluttajakollegoita Keski-Suomessa.

Rentouttavaa ja palauttavaa viikonloppua, itse pääsen hoitopöydälle huollattamaan kehoani ja eiköhän päikkäreiden oheen myös lenkkeily kuulu ohjelmaan. ☀️

-Eeva-

Heipat Hyvinvointilalta!Muistakaahan hankkia ajoissa lahjakortit äidille, mummolle, anopille tai puolisolle äitienpäiväk...
28/04/2026

Heipat Hyvinvointilalta!

Muistakaahan hankkia ajoissa lahjakortit äidille, mummolle, anopille tai puolisolle äitienpäiväksi 🩷
Taatusti pidetty ja odotettu lahja!

Laita viestiä niin varaan aulatilaan kirjekuoreen haettavaksi lahjakortit Hyvinvointilan aukioloaikoina.

Vapaat ajat tällä hetkellä kesäkuun puolessa välissä, yksittäisiä aamupäivän haja-aikoja kesäkuun alkupuolella. Muista yhteydenotto viestillä, niin miut tavoittaa parhaiten.
Sointukylpyjä tulossa kyllä, tähän huhti-toukokuulle vaan sattuu m***a opetusviikonloppua tai omaa koulutusta. Nytkin viikonlopuksi jälleen Kiteelle opetuspuuhiin.

Kivaa päivää siulle ❣️

-Eeva-

Heipat Hyvinvointilalta!Viimeinen viikko on sisältänyt mukavasti liikkumista paikasta toiseen ja auton pakkaamista kaike...
21/04/2026

Heipat Hyvinvointilalta!

Viimeinen viikko on sisältänyt mukavasti liikkumista paikasta toiseen ja auton pakkaamista kaikenlaisilla asioilla ☺️.
Viikko sitten maanantaina minut oli kutsuttu Etelä-Säämingin kylien yhdistys (ESky) ry :n kylätalolle Vuoriniemeen pitämään sointukylpyä. Auto täynnä alustoja ja vilttejä kurvailin paikalle ja mikä ihana tila ja ihanat ihmiset siellä olivatkaan vastassa! Ilolla sain soitella maljoja auringon siivilöityessä isoista ikkunoista rentoutujien päälle ja tilan akustiikka oli upean ainutlaatuinen ❤️ Kiitos kutsusta!
Viikonlopuksi pakkasin autoon jälleen koulutusta varten tavarat, luinen kaveri oli tässä vaiheessa jo ihan kaikkensa antanut 🤣.
Sain olla kouluttamassa yhdessä minua aikoinaan kouluttamassa olleen mestarin kanssa kollegojani täydennyskoulutuksessa, ympyrä sulkeutui viimeistään siinä vaiheessa, kun tein aika monen silmäparin katsoessa hänelle hoidon. Uusi ja innostava vaihe jälleen tällä urallani, jatkoa seuraa ja kilometrejä luvassa.
Parikymmentä hoitoa kerkisin oman työhuoneen hämäryydessäkin tehdä ja pakko on aina lenkkipolullekin joka välissä kipaistava, 25 kilometriä kerkisin metsien ja peltojen ja veden äärellä kävelemäänkin.
Muista siekin liikkua, edes vähän joka päivä ❤️ Miulle se on henkireikä!

Iloa siun viikkoon,
tällä viikolla mie visusti pysyn työhuoneellani. Viikonloppuna miut löytää fudismutsina kentän laidalta kannustamassa ja mahdollisesti Partioparaatin kannustusjoukoista.
Se on se kaikista tärkein tehtäväni, olla äiti ja vaimo, vaikka elämä onkin aika täyteläistä täällä ruuhkavuosissa ❤️

-Eeva-

Heipat Hyvinvointilalta!Tämä yrittäjä viettää ansaittua lomaa tämän viikon, puhelin ja kaikki kanavat pysyvät kiinni ja ...
30/03/2026

Heipat Hyvinvointilalta!
Tämä yrittäjä viettää ansaittua lomaa tämän viikon, puhelin ja kaikki kanavat pysyvät kiinni ja minä tavoittamattomissa.
Eilen saattelin kaksi ryhmää rennoksi sointukylvyissä ja sen jälkeen laskeuduin jo lomafiiliksiin. 💚🎶

Hyvää pääsiäistä kaikille, palataan viikon päästä tiistaina asiaan!
-Eeva-

Mukaan mahtuu vielä, pistä viestiä ennalta niin osaan varata paikan 🎶❤️
29/03/2026

Mukaan mahtuu vielä, pistä viestiä ennalta niin osaan varata paikan 🎶❤️

Sunnuntaina 29.3. Klo 17 sointukylvetään jälleen Hyvinvointilan aulatilassa (Torikatu 4).

Ilmoittaudu ennalta mukaan numeroon 044-2076482.
Hinta 15 euroa, maksu käteisellä sointukylvyn yhteydessä.

Tunnin verran maljat soivat ja vievät siut ihanalle äänimaljamatkalle syvärentouden äärelle. Lopuksi tarjolla pientä purtavaa ja juomaa.

Tervetuloa 💚
-Eeva-

Sunnuntaina 29.3. Klo 17 sointukylvetään jälleen Hyvinvointilan aulatilassa (Torikatu 4). Ilmoittaudu ennalta mukaan num...
27/03/2026

Sunnuntaina 29.3. Klo 17 sointukylvetään jälleen Hyvinvointilan aulatilassa (Torikatu 4).

Ilmoittaudu ennalta mukaan numeroon 044-2076482.
Hinta 15 euroa, maksu käteisellä sointukylvyn yhteydessä.

Tunnin verran maljat soivat ja vievät siut ihanalle äänimaljamatkalle syvärentouden äärelle. Lopuksi tarjolla pientä purtavaa ja juomaa.

Tervetuloa 💚
-Eeva-

Mukaan mahtuu vielä, pistä viestiä niin osaan varata paikan valmiiksi ❤️🎶
15/03/2026

Mukaan mahtuu vielä, pistä viestiä niin osaan varata paikan valmiiksi ❤️🎶

Sunnuntaina 15.3. Klo 17.00 sointukylpy Hyvinvointilan tiloissa (Torikatu 4).

Ilmoittaudu viestillä mukaan numeroon 044-2076482.

Tunnin verran maljat soivat, lopuksi tarjolla pientä purtavaa ja juomaa.
Kaikki valmiina, tule hengähtämään hetkeksi.
Hinta 15 euroa, maksu käteisellä sointukylvyn yhteydessä.

-Eeva-

Sunnuntaina 15.3. Klo 17.00 sointukylpy Hyvinvointilan tiloissa (Torikatu 4).Ilmoittaudu viestillä mukaan numeroon 044-2...
13/03/2026

Sunnuntaina 15.3. Klo 17.00 sointukylpy Hyvinvointilan tiloissa (Torikatu 4).

Ilmoittaudu viestillä mukaan numeroon 044-2076482.

Tunnin verran maljat soivat, lopuksi tarjolla pientä purtavaa ja juomaa.
Kaikki valmiina, tule hengähtämään hetkeksi.
Hinta 15 euroa, maksu käteisellä sointukylvyn yhteydessä.

-Eeva-

Osoite

ToriKatu 4
Parikkala
59100

Aukioloajat

Maanantai 09:00 - 17:00
Tiistai 09:00 - 17:00
Keskiviikko 09:00 - 17:00
Torstai 09:00 - 17:00
Perjantai 09:00 - 17:00

Puhelin

044 2076482

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Hyvinvointila Eeva Näreaho tmi :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa