18/06/2026
Kolme vuotta sitten päätin, että nyt saa riittää!
30 vuotta keskityin kehittämään itseäni ennen kaikkea henkisesti ja jätin fyysisen harjoittelun lähes huomiotta.
Nyt kuntosalista on tullut osa arkeani ja likunnasta rutiini. Toki sitä voisin vieläkin lisätä. Armollisuus on kuitenkin tosi tärkeää, jotta ilo pysyy tekemisessä!
Suurin muutos ei näy kuitenkaan vaa'alla.
Se näkyy siinä, miltä elämä tuntuu!
Väitän, että liikunnalla on ollut iso merkitys myös edellisen menneen vuoden elämänkriisien läpikäymisessä. Kehoon on virrannut liikkuessa hyvänolon hormoneja kaiken surun ja stressin keskellä.
Vasta kun mieli ja keho ovat molemmat tasapainossa, kokonaisvaltainen hyvinvointi on mahdollinen!
Ja matka jatkuu!
Ihania kesäpäiviä frendut!
Yt MiaKoo - Työyhteisöjen Supernanny🍀